IcedInsanity Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Hei. Har en som emnetittel sier en CW A0,8KW, MEN disse lysene som er på fremsiden, skal ikke de lyse sånn i takt med musikken, altså at de beveger seg opp og ned? Spiller på normal styrke nå, virker lysene kanskje viss eg drar på? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 (endret) Det er en forsterker, ikke et diskotek! Jeg håper da virkelig ikke den skal blinke i takt med musikken. Hvis noen har opplevd at den blinker i takt med musikken tror jeg dette skyldes svakheter i konstuksjonen. Men, det finnes selvfølgelig utstyr der LED-ene blinker i takt med musikken, eller effekten som til en hver tid gis ut fra forsterkeren. Jeg er bare rimelig sikker på at dette ikke gjelder denne. Endret 27. desember 2009 av Slettet-XHLacM Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 27. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2009 Nei eg aner ikke. Så bare noen filmer på Youtube der lysene beveget seg i takt med musikken. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Det er jo sånt sett ikke umulig at det stemmer. Du får dra på og se hva som skjer! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 2. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2010 Joda, er sånn med min også Dro litt på og da begynte de to nederste lysene å bevege seg. Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 De registrerer input-signalet, og begynner sikkert ikke å blinke før det kommer opp på et visst nivå. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 3. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2010 Jess, det kan stemme det. For de begynte ikke å "blinke" før eg skrudde en "smule" høyere. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 De registrerer vel output, og om de er laget linjært, så må du skru opp veldig høyt for å se noe særlig til bevegelse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå