AfterGlow Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Hva med litt blodig julemoro? Les mer Lenke til kommentar
Zuccarello Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Vi har jo ikke indie games delen i Norge så hvorfor poster dere dette? Lenke til kommentar
AfterGlow Skrevet 22. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2009 Vi har jo ikke indie games delen i Norge så hvorfor poster dere dette? Jeg har ikke Xbox selv, men leste meg til at Indie-plattformen ble tilgjengelig for alle brukere i sommer. Om dette er feil, er det bare å beklage. Lenke til kommentar
Darth Godo Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 (endret) Men på iPhone funker det, så jeg ser likevel nytten i artikkelen. Tester nå! Edit: Akkurat passe hjernedød moro når en har 5 min til overs! Og til en upris av 6kr kan en ikke klage! Endret 23. desember 2009 av Darth Godo Lenke til kommentar
Sephiroth Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Er vi ikke lei zombier nå??? Jeg er ihverfall møkk lei...... Lenke til kommentar
PaulKemp Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Jeg har ikke Xbox selv, men leste meg til at Indie-plattformen ble tilgjengelig for alle brukere i sommer. Om dette er feil, er det bare å beklage. Da kan du vel endre tittelen på artikkelen til iPhone og ikke X360? Den er jo misvisende for norske brukere av xbox live. Lenke til kommentar
AfterGlow Skrevet 23. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2009 Da kan du vel endre tittelen på artikkelen til iPhone og ikke X360? Den er jo misvisende for norske brukere av xbox live. Artikkelen er redigert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg