B4stian Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 fant dere den infoen? eg finner det ingenplass.men uansett litt kjipern og få vite dette no. siden hotell og flybillett e alt bestilt te oslo. Ved å snoke så fant jeg en side som egentlig ikke skal eksistere enda. http://www.billettservice.no/html/evinfo.h...ink=tm_homeA_h3 Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Rammstein til Bergen, så datating hadde rett. Uansett, har selv billett til 18.02. Lenke til kommentar
prixmyo Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Rammstein til Bergen, så datating hadde rett. Uansett, har selv billett til 18.02. Sweet! Da kan kanskje jeg også få med meg Rammstein live (Skulle den 18Februar men er i rekrutten da desverre.) Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Jeg har kjøpt til Rammstein den 18. Februar, men pga økonomi og skole tror jeg at jeg ikke drar da og heller ser de i Bergen den 18. Juni, så hvis noen trenger (1) billett, send en beskjed på pm. Evt bytte hvis noen har til Bergen, men helst ville vært i Oslo kan gjøres. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Vil tro det ikke er så veldig langt fra det de andre stedene har fått. Rammlied B******** Waidmanns Heil Keine Lust Weißes Fleisch Feuer Frei! Wiener Blut Frühling in Paris Ich Tu Dir Weh Liebe Ist Für Alle Da Benzin Links 2 3 4 Du Hast Pussy Sonne Haifisch Ich Will Engel Lenke til kommentar
Jod-R Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Når bør man møte opp for å få en sikkelig god plass (nær scenen). Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Gleder meg sånn! Skal i vei med ei venninne ^^ Egentlig sku vi ha med en kompis også, men han ditcha oss og solgte billetten for å kjøpe seg tv-bord og en stol oO Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Æff, Benzin, en av tidenes kjipeste låter fra Rammstein Lenke til kommentar
Olum Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Uten at jeg skal spoile noe, kan jeg bare si at du bør glede deg til Benzin. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Siden dette er en innendørskonsert og det er ganske kaldt ute, hvor gjør alle av vinterjakkene sine på konserten? Dette blir min andre større konsert og siden den første var utendørs om sommeren er jeg ikke helt sikker på hva jeg kan forvente meg Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Det er alltid et evig pes for min del når jeg er på konsert på denne tiden av året. Kjedelig å stå og holde på frakken under hele konserten også, men c'est la vie. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Tja, jeg pleier som regel bare å knytte ermene på jakken rundt livet. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Jeg tar på meg den styggeste genseren jeg finner bakerst i skapet. Når jeg kommer inn på konserten kaster jeg den bare fra meg. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Jeg har to gensere, jeg er ikke spesielt gira på å kaste noen av dem Nei, jeg får bare ta en tynn jakke og satse på at det holder. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Rammstein blir helvetes varmt. Du har ikke lyst til å stå med jakke på deg inne da. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 I know, men jeg er ikke spesielt gira på å vandre rundt i Oslo / på t-banen i t-skjorte heller. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Kjøp og salg er ikke tillatt på forumet. Et innlegg fjernet. Dette innlegget skal ikke kommenteres, reaksjoner tas på PM. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Nå nærmer det seg her ja... 5 biletter som ligger og venter på bordet ved siden av meg :D Lenke til kommentar
Olum Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Å faen jeg er ikke helt sikker på hvor billetten min er Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå