ZyberZone Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 (endret) http://www.hotels.com Edit: Ah, du kanskje tenkte på et spesifikt hotell. Det er jeg litt mer usikker på, ikke ofte jeg bor på hotell i Oslo. Eneste gangen jeg har gjort det, bodde jeg på Scandic Byporten, og det er jo sinnsykt sentralt og var en god pris der. God frokost også for den saks skyld. Endret 25. september 2009 av ZyberZone Lenke til kommentar
NuGgIZ Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Rica Hotel Oslo e ikkje så dyrt. 910kr natten for dobbelt rom me frokost. Ligger nede me Oslo S. Lenke til kommentar
Kinejs Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Skal dit med kjæresten min og søsteren hans Er faktisk min første "ordentlige" konsert, og for alt jeg vet kunne dette vært normalpris. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Tro meg, dette er ikke normalpris Lenke til kommentar
Kinejs Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Nei, jeg har fått med meg det Men men, jeg får anta at det er verdt det Lenke til kommentar
Olum Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Jeg synes det er verdt det uansett pris. Penger brukt på konserter, er vel brukte penger. Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Bestilte billetter for en stund siden, count me in Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Jeg skal dit! Lenke til kommentar
Sapientia Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Endelig sjansen til å se Rammstein live. Gleder meg!! ( Er overrasket over at billettene til Rammstein er dyrere enn til Maiden, da. =O ) Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 jeg må se om jeg får perm fra militæret skl inn 12 januar og vill på den konserten Lenke til kommentar
Avean Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Varsle om noen har billetter til salg, jeg er desperat! hehe. Er ledig til Amsterdam konserten ser jeg men orker ikke å dra så langt. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Jeg skal ikke dit Får trøste meg med at jeg var på konserten sist de var her.. Lenke til kommentar
ebolacola Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Flere som skal avgårde på denne godbiten eller? Hva synes forøvrig folket om den nye plata? Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Gleder meg som en baby gleder seg til pupp! Blir awesome å endelig få se dem live. Husker da to kompiser fikk sett dem når Reise Reise-touren kom til spektrum, var sykt sjalu Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Flere som skal avgårde på denne godbiten eller? Hva synes forøvrig folket om den nye plata? Jeg skal på konserten med en kamerat av meg. Det nye albumet (skal innrømme jeg har ikke hørt så mye på det) er greit nok. Noen gode sanger, men mye helt midt på treet også. Donaukinder, samt spor 2,3 og 4 liker jeg ganske godt, resten er ganske midt på treet. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Nå fant jeg dette på billettservice, så mye kan tyde på en konsert i Bergen. Finner ikke info noe sted om konserten enda, men kan passe fint da de skal til Gøteborg noen få dager etter. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Nå fant jeg dette på billettservice, så mye kan tyde på en konsert i Bergen. Finner ikke info noe sted om konserten enda, men kan passe fint da de skal til Gøteborg noen få dager etter. Hmm.. takker for tipset, vil helst unngå å dra inn til Oslo på konsert pga det blir så mye stress med reise, penger, samt få fri fra jobb. Er utrolig mye enklere hvis de kommer til Bergen. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Fant litt mer info nå. Ståplass Hovedområde725,00 NOK Voksen Bergen Live presents Rammstein + special guest Bergenhus Festning Koengen Portene åpner kl 18:00 Onsdag 15.06.10 kl 19:00 Foto-lydopptak forbudt www.bergenlive.no Lenke til kommentar
NuGgIZ Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Fant litt mer info nå. Ståplass Hovedområde725,00 NOK Voksen Bergen Live presents Rammstein + special guest Bergenhus Festning Koengen Portene åpner kl 18:00 Onsdag 15.06.10 kl 19:00 Foto-lydopptak forbudt www.bergenlive.no Kor fant dere den infoen? eg finner det ingenplass. men uansett litt kjipern og få vite dette no. siden hotell og flybillett e alt bestilt te oslo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå