Skrujernet Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 (endret) Tror dere det er for lite? Ene skjermkortet bruker bare en strømkabel pga. bare 2 PCI express kabler, og har rotet bort ene kabelen som var med kortet. Lagger i Moderwarfare 1 etter jeg fikk det nye kortet mitt pga fail med det andre. Eneste forskjellen er at det nye er golden sample fra gainward. Veldig irriterende at det kammer laggspikes ofte og bugger mye, mye mer i Age of conan EDIT: Prøvde meg på crysis nå, men det kommer i console ofte Flash error . Veggene begynner og blinke kraftig på visse plasser. Dette har jeg opplevd i Age of conan også, men da forsvinner plutserlig fjelltopper, og kommer plutserlig tilbake. Veldig plagsomt. Endret 22. desember 2009 av atriC Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Om 700W PSU er for lite til 2 x GTX 275 kommer an på hvor mange andre ting og tang du har i PCen din. Under full last bruker et GTX 275 kort ca 250 W i følge test gjort av Toms Hardware. Så to kort kan jo da bruke opp til 500 W under full fres + alt andre du har i PCen. Det burde vel gå bra, kommer an på hvor god den PSUen din er. Men at det lagger i CoD MW skjønner jeg godt hvis du ikke har koblet til mer enn en strøm kablen til et av kortene dine. Det kortet får da ikke full juice og vil nok ikke yte fullt ut. Det er til og med mulig at det ikke er med i det hele tatt fordi det ikke for nok strøm. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 22. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2009 Det er ikke skikkelig lagg i COD, men spillet stopper opp hvert 20sek, også går vanlig igjen. Men tror faktisk jeg fikk fikset det litt midlertidig, til jeg finner den medfølgende kabelen Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Det du nevnte om rar grafikk hadde jeg også med mine to HD 4870 kort da jeg overklokket dem litt for mye. Det skyldes nok at de ble litt for varme så det kan nok være tilfelle hos deg også. Klokket dem ned litt igjen og da forsvant "artifacts" med en gang. I tillegg kan de problemene du nevner skyldes at det ene kortet ikke fikk nok juice. Det at spillet stopper opp hvert 20 sekund kan skyldes at det ikke er nok minne tilgjengelig og så brukes swap filen på hard disken, men der er jeg kanskje på "litt" tynn is da. Vet ikke hvor mye minne du har. Men lett å se om dette skjer da lyset for hard disken vil blinke som bare det. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 22. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2009 Har en i7 rigg med 6GB ram Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Okay, da kan jeg vi se bort fra det. Mulig det er litt varme problemer eller lite strøm som gjorde det da. For jeg regner med at det går greitt nå? Planlegger en rå i7 rigg til neste år en gang. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 22. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2009 (endret) Fungerer fint nå i aoc. Men får se å finne den kabelen så det ikke skjer igjen edit: Der kom det tilbake ja Endret 22. desember 2009 av atriC Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Under full last bruker et GTX 275 kort ca 250 W i følge test gjort av Toms Hardware. En ting man må passe på når man ser på slike grafer, er om de måler strøm for kortet alene, eller hvor mye hele maskinen drar fra veggen. Toms Hardware måler strøm dratt fra veggen, derfor er strømforbruket mye lavere for kortet alene. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 26. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2009 (endret) Har nå tatt ut det ene kortet, og har funnet ut at det andre kortet var problemet med laggen. Når jeg spiller CSS når stopper spillet opp, bildet fryser på en måte og FPSen går fort opp og ned. Raskt fra 300 til 9, også opp. Det samme skjer uansett om det er 2 6 pins eller 1. Hva kan være grunnen? Vil ikke sende det tilbake igjen pga feil. Kortet er ikke varmt heller. Har også innstalert nyeste driver fra Ndvidia, burde jeg prøve med en litt eldre også? edit: Kan si at når jeg spiller hører jeg en liten summelyd når vifta er på minimum, men når det henger seg stopper den lyden for så å starte igjen når FPSen er tilbake edit: Brukte fraps for å vise hvordan det er. Legger opp på youtube asap. Endret 26. desember 2009 av atriC Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå