Licious Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 (endret) Hei, jeg har fått utsettelse på lappen, pga jeg ble tatt for å kjøre bil uten lappen som 17 åring for ca et halvt år siden. jeg fikk 6 mnd utsettelse, (som nå er over 6 mnd siden) og jeg hadde planer om å starte på lappen nå. Men jeg lurte litt på, Må man søke om tillatelse (av politiet) for å ta lappen i en slik situasjon? eller er det bare å kjøre på å fullføre så er alt i boks? Endret 22. desember 2009 av Licious Lenke til kommentar
rhofset Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Gjelder ikke utsettelsen ifra dagen du er 18? Altså du kan ikke kjøre bil før du er 18 1/2? Lenke til kommentar
Licious Skrevet 22. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2009 Gjelder ikke utsettelsen ifra dagen du er 18? Altså du kan ikke kjøre bil før du er 18 1/2? Det stemmer, men det er over et halvt år siden jeg ble 18. ble stoppet rett før jeg fylte 18 Lenke til kommentar
rhofset Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Da er det vel bare å søke på vanlig måte til biltilsynet. Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Du sender søknad på vanlig måte. Søknaden vil bli sendt politiet for uttalelse. Lenke til kommentar
Licious Skrevet 22. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2009 Du sender søknad på vanlig måte. Søknaden vil bli sendt politiet for uttalelse. Okei, takk for raske svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå