Such Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Hvem tenker seg dit en tur? Jeg skal prøve å få til en tur dit i alle fall. Lenke til kommentar
Heroin Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Jeg og en kamerat av meg skal mest sannsynlig dit. Får se når billettene blir lagt ut for salg om økonomien strekker til, men om det lar seg gjøre sånn sett skal jeg definitivt ta meg en tur. Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Fristende. Har sett dem en gang allerede, så det hadde absolutt vært kult å få med seg. Hmm.. Lenke til kommentar
Heroin Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Ettersom denne tråden er mer relevant nå mtp. at konserten er om 2 dager (dvs. søndag 9.mai), så skyter jeg inn ved å igjen stille spørsmålet om hvem fra forumet som eventuelt skal delta på denne forhåpentligvis fantastiske begivenheten a.k.a. The Brian Jonestown Massacre. Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Næh, hadde ikke råd til Oslo-tur denne gangen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå