Gavekort Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Hallo! Nå skal jeg kaste meg på Netbook-bølgen og trenger erfaringer fra kloke hoder. Det skal (Som emnetittel sier) brukes til internett og media, slik som diskusjon.no, Facebook, AVI-filmer, Spotify og Foobar. For å filtrere svarene så setter jeg krav: * Laaang batterilevetid (Det absolutte mustet. Det skal være en som skal holde ut dagen, den skal dog ikke stå på døgnet rundt) * God skjerm (Helst ikke glossy) * Stilren, liten og kjekk (Ikke noe klossete monster, pen og liten slik som HP sin netbook) * Godt merke med god service (Skal ikke ha noe Xjiang Qukongblf - merke) * Prisklasse 3000kr (Jeg kan legge inn noen hundrelapper, men vil helst ikke) Takker for alle svar! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 26. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2009 Siden ingen av dere ville bidra så ble det en Asus eee 1101HA. Jeg vet den er litt større enn vanlig, men jeg fant ut at batteri og robusthet var viktig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå