abene Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 En ny og raskere lanseringskandidat for Openoffice.org er nå klar for nedlasting. Les mer Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Dette var jammen på tide, sitter med OpenOffice på skolen å det går ekstreemt seint:( Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Google docs/Zoho docs og ikke minst MS Office er gode alternativer om du sliter med hastighet på din maskin med OO. Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Sigurdl, hvilken utgave av OpenOffice er det? Har sett at mange skoler fremdeles bruker OOo 2.4, selv om 3.1 har vært tilgjengelig lenge nå. På min gamle laptop (riktignok med Xubuntu 9.10, OOo 3.1) starter OpenOffice på få sekunder. Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Sigurdl, hvilken utgave av OpenOffice er det? Har sett at mange skoler fremdeles bruker OOo 2.4, selv om 3.1 har vært tilgjengelig lenge nå. På min gamle laptop (riktignok med Xubuntu 9.10, OOo 3.1) starter OpenOffice på få sekunder. Vet ikke helt. Men skolen bruker skolelinux, og har sett at dei har vore seine med oppdatering på mye av programmene, så det skulle ikke forundre meg. Lenke til kommentar
abrj Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Opplever OO mye raskere enn MSOffice Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 OO 3.2 laster dobbelt så raskt som 3.1 på min maskin. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Jeg skjønner ikke hvorfor lastetiden er så viktig, er heller hvordan programmet er i bruk og tiden du bruker for å få ting gjort. Der syns jeg offline programmer som OO og MSO stiller i en særklasse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå