vikkavikka Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 (endret) Er det bare hos oss at dette skjer?? Min manns Ericssonmobil slo seg helt av i går kveld og var umulig å få på igjen. Han plukket ut batteriet og satte det i et par ganger til han endelig fikk lagt inn kode igjen. SNODIG !!! for idag var min Ericsson W508i som lå på lading helt svart i skjermen "død" med andre ord.... la den på lading igjen og displayet viser "lader" ... og senere " fullladet"... men denne telefonen får jeg ikke opp igjen!! Batteriet er plukket ut og satt i igjen (etpar ganger nå...) men skjermen forblir svart! ... Er det flere i disse dager som får svarte mobilskjermer eller er det noe rart her hos oss ... ?? .... og hvordan skal jeg få slått på igjen min mobil når jeg ikke får liv i skjermen så jeg får lagt inn koden ?? Endret 22. desember 2009 av vikkavikka Lenke til kommentar
DasDiskusjonsDude Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Ganske rart... Eg satte f.eks mobiltelefonen min på lading i heile natt, og når eg stod opp, så laget den ein varsel, fordi at "Det ikkje var strøm" på den... Den stod altså heile natten og ladet, men blei ikkje ladet opp... Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Min døde og i går, men fikk liv i den på kvelden. Spooky Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Måtte restarte telefonen min i dag tidlig før jeg kunne ringe ut med den. Er nok juleharen som holder djevelskap med oss..... Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Høres ut som om det er Y2K problematikken som slår til ti år på etterskudd. Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 WE HAVE BEEN EMP'D! ELECTRONICS ARE OFFLINE! ooops, litt for mye MW2 for meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå