tha_lode Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Fikk meg iphone her forleden (hurra!) og møtte ganske hardt på synkroniseringsveggen. Apple har laget en veldig sømløs sync funksjon mellom windows kontaktene og iphonen. Derfor ser det ut til at windows kontaktene er det beste utgangspunktet for "master" kontaktlista. Men konverteringen ifra thunderbird (hvor kontaktene mine lå) til windows ble ikke pen. Æ Ø og Å så skikkelig dritt ut, og en del info hadde blitt feil-plassert i overgangen. Dette er nå fikset opp i. Etter å ha plastret nesen (pga synkroniseringsskrubbsåret) kom jeg på at det trengs jo å holde kontakt lista i TB oppdatert med hva jeg måtte finne på og føre inn på telefonen. Men det å få lista tilbake til TB ser søren meg helt umulig ut. Har prøvd en masse ting og googlet meg rundt en masse, men ingen triks har virket. Kan noen der ute hjelpe meg? Ideelt skulle jeg helst ha sett at TB bare brukte kontaktlista til windows, men det er nok utopisk. Men en synkfunksjon som extension i TB eller å ta det via et annet program/web tjeneste er akseptable muligheter. Lenke til kommentar
tha_lode Skrevet 22. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2009 (endret) Ser ut til at google kontaktene også synker fint inn i iphonen. Men jeg har like mye trøbbel med å få thunderbird til å lese google sine kontakter. Så jeg er egentlig like langt. Endret 22. desember 2009 av tha_lode Lenke til kommentar
tha_lode Skrevet 27. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2009 Jeg fant en vei ifra google til Thunderbird, så da er alt finfint. Google contacts har akkurat blitt oppdatert, og håndterer all info fint så vidt jeg kan se. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå