Gå til innhold

Hvilken er best? Komplett Gamer i30 vs a20

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mamma vil ikke bestille på nett og jeg har en vis tanke om at de har kjøpt meg denne pcen, så jeg lurte på om den drar mw2,crysis og farcry 2?

Da bestiller du til post oppkrav. Da betaler man ikke på nett. Men pc du bestiller blir sendt til nærmeste post kontor, der betaler du kontant eller via kort. Simple as that. Veldig kjekt for oss som bare har visa electron og ikke har muligheten til å betale over nettet.

Lenke til kommentar
Jeg finner ikke noen konkret test av GT230, men om ytelsen ikke ligger veldig langt unna GT220 vil det ikke være særlig egnet for nyere grafikkintensive spill.

er det mulighet for og sette inn et asus radeon hd 5850 kort om 2-3 måner?

Endret av turbolax
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

Ettersom GT230 har PCI-E, så vil skjermkortet passe i porten. Jeg er derimot usikker på om den passer ettersom jeg Asus Radeon HD 5850 er større.

Nvidia GeForce GT230:

VH697AA_400x400.jpg

Asus Radeon HD 5850:

P_500.jpg

Dessuten mister du garantien (i de fleste tilfeller) ved å åpne kabinettet selv.

Endret av Slettet-1ZSK0pUMX2
Lenke til kommentar

Men komplett gamer i30 er den bra? Tenkte å konfigurere litt på den og bytte ut skjermkortet med radeon 4890, er det et godt valg? og kjører den mw2(eller andre krevende spill) på ultra high med 1280x1024 resolution?

Edit: Skal bestille NÅ trenger hjelp asap!

Endret av turbolax
Lenke til kommentar
4890 tar alt på 1280x1024. Jeg maxer MW2 med 4890 på 1680X1050.

Det beste hadde vært hvis du hadde fått tak i 5850, 5870 eller 5770, siden de kortene har DX11.

Kjøp av det senere når jeg får mer penger ;) eller at det blir nødvendig med dx11, akkurat nå skal jeg bare ha en bra pc fort, pc rett etter nyttår blir deilig :D

Edit: Da var pcen bestilt, jeg føler meg lettet etter å endelig finne en pc til mitt behov og under budsjettet :D

Endret av turbolax
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...