Wixicy Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Hvilke spesifikasjoner skal det være på kondensatorene som vises på tegningen? Tatt her i fra, om det skulle være til noe hjelp. Lenke til kommentar
kurrant Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Dette står gjerne i databladet til krystall-produsenten, men jeg antar de skal være i størrelsesorden 10-20 pF. Lenke til kommentar
Wixicy Skrevet 22. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2009 (endret) Databladet ligger her. Hva skal kondensatorene ligge på når jeg har ZTT 4.00MG? Edit: 30pF ±20% hver Edit2: Se neste post Endret 22. desember 2009 av Wixicy Lenke til kommentar
klingtai Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 (endret) FEATURES• Low profile • Wide frequency range • Extended temperature range • High stability • Built-in load capacitance • Radial taping available Hvilket betyr at du ikke trenger noen ekstern kapasitanse. Endret 22. desember 2009 av runmad Lenke til kommentar
Wixicy Skrevet 22. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2009 (endret) Oh takk, jeg overså den. Edit: Av ren nysgjerrighet, hva hadde skjedd hvis jeg satt inn de to kondensatorene i kretsen? Endret 22. desember 2009 av Wixicy Lenke til kommentar
kurrant Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 (endret) Oh takk, jeg overså den. Edit: Av ren nysgjerrighet, hva hadde skjedd hvis jeg satt inn de to kondensatorene i kretsen? Det er ikke sikkert du hadde fått den til å oscillere Endret 22. desember 2009 av kurrant Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå