Gå til innhold

Sikkerhetskode til nokia 6500 classic

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har kjøpt en telefon fra finn.no. Telefonen har sikkerhetskode på når jeg starter telefonen. Jeg har ikke fått pakken så imei finner jeg ikke. Det står ikke på baksiden på telefonen heller. Det som står der er:

001DE909366F

Code: 0555243

358666/01/603759/6

Er det noen som kan hjelpe eller var det penger rett ut av vinduet:( Han jeg har kjøpt det fra har slått av tlf nr sitt.

Er takknemlig for all hjelpen..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvis ikke selger har endret den, så er Nokia sin standard-kode " 12345 " . Funker den?

Hei.

Den er byttet til noe annet.. Jeg finner ikke imei nr heller på denne telefonen. Finnes det noen andre muligheter??

Du skrev imei i første innlegg,

358666/01/603759/6

358666016037596

Lenke til kommentar
Hvis ikke selger har endret den, så er Nokia sin standard-kode " 12345 " . Funker den?

Hei.

Den er byttet til noe annet.. Jeg finner ikke imei nr heller på denne telefonen. Finnes det noen andre muligheter??

Du skrev imei i første innlegg,

358666/01/603759/6

358666016037596

Hei!

Når jeg prøver den på sånn calkulator for å få koden så går det ikke. Sikker på at det er imei nr? Takk for svar:)

Telefonen din er operatørlåst. Sikker på at det er sikkerhetskode den spør om og ikke Tjenesteleverandørlåskode?

Hei!

Den ber om sikkerhetskode. Kommer ikke inn i telefonen. Starter den, så kommer det opphev. Trykker der så får jeg opp sikkerhetskode. Og den har jeg ikke:(

Lenke til kommentar
har stjålet telefonen siden du ikke vil kontakte tidliger eier??

Du kan vel lese eller? regner med at det er bilde av deg på profilen din. Og jeg skjønner vel da hva slags person du er.. Stakar..

Jeg har ringt tidligere eieren men han tar ikke opp.. Betyr det at den er stjålet da???

Lenke til kommentar

beklager leste d nå før jeg så din komentar, syntes nesten litt synd på deg, men du må gjerne fortelle meg hva slags person jeg er, en som ikke leste alt bare. ikke gi opp å kontakte tidligere eier du, husk at du kjøpte mobilen hans/hennes så denne personen kanskje ikke har fått ny. så slapper du av litt

Endret av Panzerhansa
Lenke til kommentar
beklager leste d nå før jeg så din komentar, syntes nesten litt synd på deg, men du må gjerne fortelle meg hva slags person jeg er, en som ikke leste alt bare. ikke gi opp å kontakte tidligere eier du, husk at du kjøpte mobilen hans/hennes så denne personen kanskje ikke har fått ny. så slapper du av litt

Det går bra. Jeg blir bare irritert hver gang jeg leser sånne innlegg. Folk prøver å få hjelp her, og så får man indirekte beskyldninger. SÅ da svarer jeg sånn. Jeg er her bare for å få hjelp.. Men det jeg regner jeg med at du skjønner.. Jeg prøver å ringe tidligere eier, men får ikke tak i han..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...