Celinaa Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Hei! Jeg har kjøpt en telefon fra finn.no. Telefonen har sikkerhetskode på når jeg starter telefonen. Jeg har ikke fått pakken så imei finner jeg ikke. Det står ikke på baksiden på telefonen heller. Det som står der er: 001DE909366F Code: 0555243 358666/01/603759/6 Er det noen som kan hjelpe eller var det penger rett ut av vinduet:( Han jeg har kjøpt det fra har slått av tlf nr sitt. Er takknemlig for all hjelpen.. Lenke til kommentar
pixl Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Hvis ikke selger har endret den, så er Nokia sin standard-kode " 12345 " . Funker den? Lenke til kommentar
Celinaa Skrevet 22. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2009 Hvis ikke selger har endret den, så er Nokia sin standard-kode " 12345 " . Funker den? Hei. Den er byttet til noe annet.. Jeg finner ikke imei nr heller på denne telefonen. Finnes det noen andre muligheter?? Lenke til kommentar
jic Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Hvis ikke selger har endret den, så er Nokia sin standard-kode " 12345 " . Funker den? Hei. Den er byttet til noe annet.. Jeg finner ikke imei nr heller på denne telefonen. Finnes det noen andre muligheter?? Du skrev imei i første innlegg, 358666/01/603759/6 358666016037596 Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Telefonen din er operatørlåst. Sikker på at det er sikkerhetskode den spør om og ikke Tjenesteleverandørlåskode? Lenke til kommentar
Celinaa Skrevet 22. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2009 Hvis ikke selger har endret den, så er Nokia sin standard-kode " 12345 " . Funker den? Hei. Den er byttet til noe annet.. Jeg finner ikke imei nr heller på denne telefonen. Finnes det noen andre muligheter?? Du skrev imei i første innlegg, 358666/01/603759/6 358666016037596 Hei! Når jeg prøver den på sånn calkulator for å få koden så går det ikke. Sikker på at det er imei nr? Takk for svar:) Telefonen din er operatørlåst. Sikker på at det er sikkerhetskode den spør om og ikke Tjenesteleverandørlåskode? Hei! Den ber om sikkerhetskode. Kommer ikke inn i telefonen. Starter den, så kommer det opphev. Trykker der så får jeg opp sikkerhetskode. Og den har jeg ikke:( Lenke til kommentar
covah Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Du får ikke låst opp sikkerhetskoden sånn helt uten videre. Hva med å kontakte den du kjøpte telefonen av og spørre hva den er? Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 (endret) Da må de enten låse den opp for deg på et verksted (mot betaling) eller så må du få tak i forrige eier Endret 22. desember 2009 av Jason Something Lenke til kommentar
Celinaa Skrevet 22. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2009 Da må de enten låse den opp for deg på et verksted (mot betaling) eller så må du få tak i forrige eier Så det finnes ingen andre muligheter? Da får jeg levere den inn på et verksted. Hvor i oslo kan jeg levere da? Lenke til kommentar
Panzerhansa Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 har stjålet telefonen siden du ikke vil kontakte tidliger eier?? Lenke til kommentar
Celinaa Skrevet 22. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2009 har stjålet telefonen siden du ikke vil kontakte tidliger eier?? Du kan vel lese eller? regner med at det er bilde av deg på profilen din. Og jeg skjønner vel da hva slags person du er.. Stakar.. Jeg har ringt tidligere eieren men han tar ikke opp.. Betyr det at den er stjålet da??? Lenke til kommentar
Panzerhansa Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 (endret) beklager leste d nå før jeg så din komentar, syntes nesten litt synd på deg, men du må gjerne fortelle meg hva slags person jeg er, en som ikke leste alt bare. ikke gi opp å kontakte tidligere eier du, husk at du kjøpte mobilen hans/hennes så denne personen kanskje ikke har fått ny. så slapper du av litt Endret 22. desember 2009 av Panzerhansa Lenke til kommentar
Celinaa Skrevet 22. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2009 beklager leste d nå før jeg så din komentar, syntes nesten litt synd på deg, men du må gjerne fortelle meg hva slags person jeg er, en som ikke leste alt bare. ikke gi opp å kontakte tidligere eier du, husk at du kjøpte mobilen hans/hennes så denne personen kanskje ikke har fått ny. så slapper du av litt Det går bra. Jeg blir bare irritert hver gang jeg leser sånne innlegg. Folk prøver å få hjelp her, og så får man indirekte beskyldninger. SÅ da svarer jeg sånn. Jeg er her bare for å få hjelp.. Men det jeg regner jeg med at du skjønner.. Jeg prøver å ringe tidligere eier, men får ikke tak i han.. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Har du fått en skikkelig kvittering? Du sier du ikke fikk esken, fikk du kun mobil? Lenke til kommentar
Celinaa Skrevet 22. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2009 Har du fått en skikkelig kvittering? Du sier du ikke fikk esken, fikk du kun mobil? Jeg kjøpte den på finn.no. Fikk bare tlf og lader. Betalte ikke mye heller. 200 kr:) Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Og siden du ikke får tak i selgeren tror jeg du har kjøpt en mobil han ikke eide. Kanskje funnet eller stjålet tenker jeg Lenke til kommentar
torbjornen Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Dette var eigentleg det også eg byrja å lure på etter kvart som eg las gjennom tråden. Dersom du prøver å søkje opp nummeret på tidlegare eigar på f.eks. www.1890.no , kva får du opp då? Lenke til kommentar
Baab Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Hei. Går du til telenors hjemmeside og skriver inn imei-nummeret (uten "/", altså bare tallene), får du fram operatørlåsekoden for telefonen. Siden telefonen spør om sikkerhetskode tror jeg ikke det er låsekoden du trenger, men det er verdt ett forsøk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå