Gå til innhold

Ny tlf hos EXPERT. Vurderer HTC HD2.


spezzy93

Anbefalte innlegg

Hei, min gamle tlf har vært inne så mange ganger på service at jeg fikk hevet kjøpet (G900) så får jeg velge meg en ny tlf hos Expert. Først hadde jeg lyst på iphone, men har funnet ut at dette er sykt dyrt og ha den og at jeg egentlig ikke har så lyst på den lengere. så vurderer nå HTC HD2. noen som kan bekrefte at htc hd2 er en bedre tlf? jeg har ikke spessielt mye peiling på telefoner osv, men har hørt at det går an og legge inn annet OS en Windows mobile 6.5 (er dette veldig vanskelig? finnes det guider?) jeg tenker også på Nokia N900. hvilken tlf av HTC HD2 eller Nokia N900 ville dere gått for ? og hvorfor? evt. en annen tlf jeg skal ta ?

 

evt. Samsung Omina HD eller htc hero ?

 

takk for all hjelp :D

 

edit: det som er viktig for meg med tlf er at :

Multi toutch eller hva det heter (som iphone)

wlan

"bra" kamera som tar helt ok bilder, trenger ikke det beste kameraet.

brukervenlig og fin meny osv.

dette er ikke det jeg trenge mest men hadde vært kult (og få mange apps, som iphone)

og kanskje viktigst av alt, ha en tlf som ikke blir gammel og dårlig om 3uker..

 

og kanskje viktigst av alt, kunne trikse og trykke litt og ha det fett med telefonen, kanskje spille spill osvv

Endret av spezzy93
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ville ha gått for HD2 fordi jeg er vant med ikke fullt så fingervennlige OS. Men HTC har lagt Sense ovenpå windows mobile5 så det er blitt mer fingervennlig.

Hero vil jeg si er mest lik iphone, når du tenker på hvor enkelt det er å bruke telefonen, alle appene, og størrelsen på telefonen...

Lenke til kommentar
Men hva i all verden er så feil med WM med Sense lagt på. Veldig mange programmer osv. man kan innstallere.

 

formulerte meg litt feil, det beklager jeg. jeg mente å skrive først: min mening er.

 

har wm selv, og det er både min og flere jeg kjenner sin oppfatning at android er endel 1000 ganger bedre en wm på mobilen. det er både gammelt og ja det er ikke det raskeste op systemet. man skal heller ikke så veldig langt inn i menyen før man finner de velkjente menyene fra 6.1 og man bør fram med en stylus.

 

Tror en tlf med android er framtiden, og siden hero får oppdatering til 2,0 så er man bra i boks. Ellers kommer x10 og milestone til norge snart tror jeg, og da snakker vi gode

tlf som også er framtidsrettet.

 

dette er min mening, og jeg vet mange er enige med meg, MEN alle har lov til å ha sin helt egen lille mening.

Lenke til kommentar

Klart du skal få ha din mening.

 

Men på HD2 er sjermen faktisk så stor at du skal ha rimelig store fingre (og kanskje skjelveproblemer?) for å ha store problemer med WM-menyene. I tillegg så når Sense lenger inn enn tidligere systemer har gjort.

 

Og hv mener du med at det er gammelt? Du gir ingen grunn for det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...