baiaz Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Hei jeg er hjemme hos mine foreldre i julen. De har akkurat fått trådløst internett. min mor har ikke peiling på passordet. de har en THOMSON ST780 ruter fra Telenor og jeg lurer på om jeg kan finne passordet på deres pc på noen måte? Morten Lenke til kommentar
pixl Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Hei jeg er hjemme hos mine foreldre i julen. De har akkurat fått trådløst internett. min mor har ikke peiling på passordet. de har en THOMSON ST780 ruter fra Telenor og jeg lurer på om jeg kan finne passordet på deres pc på noen måte? Morten Start --> Kjør --> Skriv "cmd" . Videre skriver du " Ipconfig " . "Standard gateway" er adressen til ruteren deres. Gå inn i nettleseren de har og skriv inn denne xx.x.x.xxx adressen. Da kommer du til login siden til ruteren. Login/Passord skal være admin/admin Når du er inne så velger du HOME NETWORK, velg så ditt trådløse nettverk under "Wireless" og så CONFIGURE oppe til høyre i blant oveview, details og help gruppen. Her har du muligheten til å gjøre det meste. Ha en fin trådløs jul Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 På nyere thomson trådløse routere står ikkje WPA-koden under boksen? Syntes nokon har nevnt dette tidlegre. Lenke til kommentar
jocke Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 På nyere thomson trådløse routere står ikkje WPA-koden under boksen? Syntes nokon har nevnt dette tidlegre. Det stemmer. Både standard SSID og WPA-key står der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå