xmunkyx Skrevet 22. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2009 Hei Lurer på hvor jeg kan få tak i strekkode belte:P http://www.polyvore.com/cgi/img-thing?.out...amp;tid=3375159 Fant bare en side utenlands men var tom på lager:P Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 25. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2009 Hvorfor vil du ha den? Men hvis du absolutt skal, sjekk eBay. Sikkert noe der. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 26. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2009 Har ikke sett noen med strekkode over hele beltet, dog så jeg et der strekkoden var inngravert på beltespennen på en Solid! butikk Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 27. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2009 @eBay Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 27. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2009 Off topic er slettet, svar på det som blir spurt om og spar annet til andre tråder er dere snill Reaksjon på moderering gjøres som alltid på pm og ikke i tråden som blir moderert. Lenke til kommentar
xmunkyx Skrevet 9. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. januar 2010 Hvorfor vil du ha den? Men hvis du absolutt skal, sjekk eBay. Sikkert noe der. Synes det ser kult ut:P hehe Da går jeg på ebay:) takker for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå