geil Skrevet 23. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2009 Du taper ikke penger i og for seg, men pengene blir mindre verdt. Veldig enkelt sagt kan du for dine x kroner i dag kjøpe mer enn for x+renter neste år, om renten er som nå. Lenke til kommentar
Mollymor Skrevet 23. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2009 Jeg synes dette hørtes litt drøyt ut skal jeg være ærlig.. 2000 kr?? Jeg synes det hadde vært mye om det var din egen 9-åring det var snakk om også. Nå er det i tillegg en niese! Har du en fet jobb og tjener mye penger så blir det opp til deg hva du vil gjøre, men du legger jo lista litt høyt. Viss du venner henne til å få gave for 2000 kr nå, så blir det vanskelig å gi henne 300-400 kr plutselig. Da må du bare fortsette å gi henne like dyr gave hvert år. Er ikke sikkert det er like festlig når du en gang har 3 barn selv. De bør få MINST like dyr gave som niesen din, og da blir det putselig veeeldig dyrt dette her. Lenke til kommentar
Scooby snacks Skrevet 23. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2009 Må man være så fornuftig alltid, da? Lenke til kommentar
dnthalhuk Skrevet 23. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2009 Gi henne heller 2000 til klær når hun er 19. Da setter hun nok mer pris på pengene også. Lenke til kommentar
Scooby snacks Skrevet 23. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2009 Om ti år kjører man flyvebiler, spiser mat i pilleform, og sprayer klærne på … Hva skal man da med et gavekort på 2000 kroner hos en klesforhandler? Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 23. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2009 (endret) Definer riktig. En person på ni år er fremdeles et barn. De bør unngå merke- og kjøpepress så lenge som det er mulig. Samtidig må man huske på at en niåring forhåpentligvis ikke er fullt utvokst. Jeg formoder at ungen vokser ut av klærne før de begynner å bli slitt. Hvis der ikke er søsken som kan arve dem, var det etter min mening bortkastede penger. Kjøpet kan forsvares til en viss grad. Opplever ungen mobbing som følge av tøyet, kan "hippe" merkeklær kanskje gjøre hverdagen lettere. Kanskje. I hvert fall for en liten stund. Endret 23. desember 2009 av member-101642 Lenke til kommentar
geil Skrevet 23. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2009 Om ti år kjører man flyvebiler, spiser mat i pilleform, og sprayer klærne på … Hva skal man da med et gavekort på 2000 kroner hos en klesforhandler? For 2000 kroner får du selvfølgelig klessprayboksen det er en jævla svær WESC-logo på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå