NekoJ Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Hei Dette er muligens totalt feilplassert, men jeg prøver meg. Jeg har et dataspill der alle utøvere osv ligger inne i en database som heter Winter.sql. Jeg ønsker å endre på ferdigheteter o.l, men får det ikke til. Lasta ned Database Editor 2010, åpna filen og endra det jeg ville. Så enkelt var det tydelig vis ikke. Når jeg lagra og la databasen tilbake i mappen sin og åpna spillet, var ingen endringer kommet med. Noen som kan hjelpe meg? Takk Lenke til kommentar
MikkelRev Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 (endret) Prøver du å jukse? Finn først ut om spillet faktisk leser fra Winter.sql ved runtime. Hva skjer om du sletter Winter.sql, skjer det noe da? Muligens må du også importere databasen du har endret etter endringene. Endret 21. desember 2009 av MikkelRev Lenke til kommentar
NekoJ Skrevet 21. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2009 Spillet funker akkurat likt når jeg sletter Winter.sql. What to do? Tja, juks og juks, er bare ikke så kult å spille vinterspill uten Northugen Lenke til kommentar
TMB Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Hvis det fungerer likt etter at du har slettet Winter.sql så er det to muligheter: 1. Winter.sql har ikke noe med spillet å gjøre. 2. Du må importere den inn i spillet på en elelr annen måte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå