Laserbeam Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 (endret) Det er til et lite spillprosjekt jeg har. Jeg skal legge til endel mer seinere. Men først så må jeg vite hva som kan endres på her: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Endret 21. desember 2009 av Gnålern Lenke til kommentar
Giddion Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Jeg ser ikke helt at det du har tegnet er et flytskjema ettersom jeg ikke ser flyten i det. Et flytskjema viser f. eks. hva som skjer ved lagring (se vedlegg), men kan også vise større ting som f. eks. main loopen. Det du har tegnet ligner mer på en klasse diagram. Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 22. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2009 Ahh, så det er et klasse diagram jeg har lagd ja. Hva kan endres på den da? Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Det er ikke helt et klassediagram heller, virker mer som noe jeg ville dyttet i freemind eller lignende Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 22. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2009 Ok. Så jeg har gjort alt feil da? . Hvordan går man egentlig fram når man planlegger et prosjekt? Brainstorming først, for så å skrive ned idéer? Og så gå over til freemind? Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Vel, det spørs egentlig hvor gjennomtenkt idéen din er. Jeg synes det er en grei tenkemåte å sette opp klassediagram, fordi det tvinger deg til å tenke igjennom programmet. Du vil deretter finne eventuelle feil i tenkemåten når du etterpå setter opp et flytdiagram. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå