Lucho Gonzalez Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 jeg begynner å få svære muskler men jeg synes de er veldig stygge, jeg vil heller være sterkere men ikke noe svære muskler. liksom strame muskler og sterkere i hele armen ,, hvis det går ann.... Lenke til kommentar
War Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Styrke og muskelvekst henger sammen til en viss grad. Er du jente eller gutt? Det eneste du kan gjøre er å trene et program som fokuserer på styrke og ikke muskelmasse, men armen vil forandre seg. Lenke til kommentar
Knife Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 jeg begynner å få svære muskler men jeg synes de er veldig stygge, jeg vil heller være sterkere men ikke noe svære muskler. liksom strame muskler og sterkere i hele armen ,, hvis det går ann.... Er du mann/gutt og synes at muskler er stygge, så wow.. ? Kanskje du har et lite fettlag over det? Lenke til kommentar
Lucho Gonzalez Skrevet 21. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2009 jeg begynner å få svære muskler men jeg synes de er veldig stygge, jeg vil heller være sterkere men ikke noe svære muskler. liksom strame muskler og sterkere i hele armen ,, hvis det går ann.... Er du mann/gutt og synes at muskler er stygge, så wow.. ? Kanskje du har et lite fettlag over det? JEG ER GUTT JA, 18 ÅR. men jeg hatter å ha sån svære muskler, synes det er bedre å ha normal størelse men helst sterk som de med svære armer.. Lenke til kommentar
War Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Sansynligvis kan du trene til du blir sterkere for å så redusere fettprosenten litt så er armen mindre en i dag. Man kan ikke få i pose og sekk, sterk men ikke øke omkrets. Jeg vil gjerne slukke tørsten uten å drikke. Men du kan trene spesifikt for styrke som vil gjøre at du vokser minst mulig sammen den økte styrken. Lenke til kommentar
osandlan Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Svære muskler kommer ikke av seg selv, så kanskje du kan si litt om hvordan/hva du trener? Sterk - hva er det? Vil du presse 100kg i benk, eller vil du kunne gjøre 100 armhevinger? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå