oddlef Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Hei! Vurderer å kjøpe meg et stereoanlegg, har tengt på Cervin Vega VE-12F eller noe i den duren som høytalere, tar gjerne imot tips:) Er et ungdomsanlegg så styrke veier opp mere enn perfekt lyd. Har Digital dekoder, ps3 og pc som skal kobles på forsterkeren. jeg leter side opp og side ned etter stereoforsterkere/ recivere med Min 3hdmi inn men sliter med og finne noen som ikke koster 10k+, kan jeg bruke hjemmekinoforsterker/reciver selv om jeg bare skal ha 2 fronthøytalere? tips til forsterkere? tusen takk for svar:) er amatør så kan ikke så mye om slikt enda! Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Er nok mest utvalg med surround-receivere der ja.. Og ja, alle surround receivere kan også brukes i vanlig stereo Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Men en effektforsterker er nok å foretrekke, slik at en eventuell receiver blir avlastet hvis det litt krevende høyttalere som skal drives. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå