fergie Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Hei. Lurer på om noen har eller kan lage ett godt treningsprogram til meg? går på treningsstudio og har diverse apperater tilgjengelig. har aldri trent før så må vell begynne rolig? Diverse imformasjon om meg hvis det er til hjelp * Liten av vekst og svak rygg/nakke. *16 å kommer ikke på mer no.Håper noen kan hjelpe meg med ett program Lenke til kommentar
Fleksnes Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Sjekk ut RYP her: http://www.tn.no/shop/produkt.aspx?id=572 Perfekt for nybegynnere Lenke til kommentar
Knife Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 SJekk ut nybegynner tråden, anbefaler 12 uker med Stronglifs 5x5 Lenke til kommentar
War Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 5x5 før man har grunnstyrken eller teknikkene inne på baseløft? Neppe noen god ide. Her er "RYP2" Fra samme forfatter som tar høyde for å gå over til for eks 5x5 senere. Lenke til kommentar
Knife Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 (endret) 5x5 før man har grunnstyrken eller teknikkene inne på baseløft?Neppe noen god ide. Man lærer jo teknikken på stronglifts 5x5, det er jo en grunn for at man bare starter med stangen på alle øvelsene på stronglifts, jo.. for å få inn teknikken. Endret 22. desember 2009 av Pijus Lenke til kommentar
fergie Skrevet 22. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2009 SJekk ut nybegynner tråden, anbefaler 12 uker med Stronglifs 5x5 jeg har ikke peiling på trening, gor å si det sånn. så hva vil stronglifts si? Lenke til kommentar
Knife Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 - Stronglifts.com Du finner det meste der. Lenke til kommentar
HValder Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Les veiledninga (link i signaturen min). Ikkje høyr på Pijus (beklager Pijus, lei av å diskutere med deg). Lenke til kommentar
Knife Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Og hvorfor ikke høre på meg? Eneste du sier i hver fu*kings er jo å "Les Veiledingen". Spam, spam og spam. Kom med noe mer fornuftig å si. Han spør om et nybegynnervenlig program, og jeg gir ham et. Hvis dere synes det er for komplitsert så får dere hør med fyren som har laget det. Lenke til kommentar
fergie Skrevet 21. april 2010 Forfatter Del Skrevet 21. april 2010 Var faktisk et bra program, Pijus! Takker ! Kommet meg veldig no! veier 47 og makser 70 på benken! veldig veldig fornøyd! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå