Gå til innhold

Ser denne ok ut ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg skal jo bruke maskinen til filmredigering og bilderedigering, nedlasting osv.

Det har bare hoppet ut av teksten, ikke hvet jeg hvordan. Men men, så jeg vil ha en sprek maskin. Jeg hater da og ikke kunne høre på musikk mens jeg spiller, den maskinen jeg har nå klarer det men det blir mye "lagg" eller skrurring og den slags :)

He-he, den tiden er over når du får ditt nye oppsett. Anbefaler som sagt intel-prosessor til deg siden du nettopp skal gjøre litt annet enn å game med maskinen. Så jeg synes oppsettet til jornboss er kjempefint til deg, jeg. i5 er en knall prosessor (sitter på den nu) og resten av oppsettet er flott. Ikke noe å tenke på dette her :) Lykke til :)

@jornboss: Kan vel si meg enig i det siste du skrev. Så jeg slenger meg på forslaget :)

Endret av E-asy1985
Lenke til kommentar

Kaprer tråden litt:P

Kjører dette mw2 på full settings med 1280x1024 resolution?

Antec Nine Hundred Two Midi Tower Sort

Corsair VX 550W PSU

Intel Core™ i5 Quad Processor i5-750

MSI P55-CD53, P55, Socket-1156, DDR3

Corsair XMS3 DDR3 1333MHz 4GB CL9

USB2 multikortleser 3.5" sort for

Samsung SpinPoint F1 640GB SATA2

Lite-On DVD+RW burner IHAS124-19

XFX Radeon HD 4890 1GB GDDR5

Lenke til kommentar
Kaprer tråden litt:P

Kjører dette mw2 på full settings med 1280x1024 resolution?

Antec Nine Hundred Two Midi Tower Sort

Corsair VX 550W PSU

Intel Core™ i5 Quad Processor i5-750

MSI P55-CD53, P55, Socket-1156, DDR3

Corsair XMS3 DDR3 1333MHz 4GB CL9

USB2 multikortleser 3.5" sort for

Samsung SpinPoint F1 640GB SATA2

Lite-On DVD+RW burner IHAS124-19

XFX Radeon HD 4890 1GB GDDR5

Hei du kan finne ut veldig mye selv med feks Google. I dette tilfellet vil en setning bygget opp av det du skal teste og et søkeord i tillegg gi det flotte treff. Bruk gjerne engelsk: "hd4890 review". Forøvrig så er jeg ganske sikker på at svaret på

.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Kjøp den DELL'en du først linket til.

Den fungerer mer enn OK til ditt bruk. Prisen er helt grei også.

Dersom du virkelig har *lyst* til å bygge PC i byggesett kan du følge rådene fra andre her.

Sjøl bygger jeg (som hobby), men minstedatter bruker en eldre utgave enn den DELL du linker til i første post.

Siste året "hjemme-PC" kunne kjøpes via jobb.

Den fungerer meget bra, dog, jeg kastet ut norsk Vista og la inn Win7 Ultimate ved første anledning.

Lenke til kommentar

Dersom du virkelig har *lyst* til å bygge PC i byggesett kan du følge rådene fra andre her.

Sjøl bygger jeg (som hobby), men minstedatter bruker en eldre utgave enn den DELL du linker til i første post.

Den fungerer meget bra, dog, jeg kastet ut norsk Vista og la inn Win7 Ultimate ved første anledning.

Den funker sikkert kjempebra for minstedatteren din, men den er dyr, og har et latterlig skjermkort.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Den funker sikkert kjempebra for minstedatteren din, men den er dyr, og har et latterlig skjermkort.

Oppss!! Sett slikt :blush:

Ja, det er ett søpleskjermkort, noe jeg overså totalt i farta

(Og PC'en til minstedatter har GTX260.. etter å ha swappet ut HD3870x2).

Nå er det veldig vanlig å kunne konfigurere en Dell-PC, så også her, så trådstarter kan bare velge ett bedre skjermkort.

Dette blir enklere for han (bestille fra Dell), gitt at han ikke bytter skjermkort oftere enn underbukser og bygger 2-3 PC'er i uka.

Som nok er status for noen av oss her i tråden.

:p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...