LMT Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Preview fra Gametrailers: http://www.gametrailers.com/video/preview-...arksiders/59081 10/10 review fra Playmagazine: http://playmagazine.com/index.php?fuseacti...;contentid=1989 Blir dette årets første store sleeper-hit? Ser ingenting om det noen plass i Norge. Savnet at noen tar Zeldaelementer og inkorporerer dem i egne spill. Tror dette blir interessant, men jeg håper jeg ikke er alene om å plukke det opp på dag èn. ^^ Lenke til kommentar
Mace Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Har sett litt på det. Det første som slo meg var at story'en og settingen i spillet virker utrolig teit. Men det er jo selvsagt bare min personlige mening. Videre så har jeg ikke så veldig stor sans for action/adventure spill; så med mindre dette spillet er helt utrolig bra, så kommer jeg til å hoppe over. Lenke til kommentar
LMT Skrevet 23. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2009 Det er vel en måte å se på det. ^^ Når har jeg alltid likt Zelda godt, og jeg tror det blir moro å se hvordan dette faktisk fungerer. Spesielt når den eneste klagen jeg har hørt så langt er at å trykke èn knappekombinasjon (L1+R2) for å utløse noe stuff er litt awkward. Men jeg synes fortsatt det er synd at såpass få har hørt om det. De første månedene i 2010 ser dyre ut for denne PS3gameren.. Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Synes spillet ser meget lovende ut, såpass at jeg leverte inn 2 billige drittspill til gamestop + 1,- krone for dette spillet. Lenke til kommentar
LMT Skrevet 23. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2009 Leverte? Har du det? :O Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Leverte? Har du det? :O Hehehe...neida, har bare forhåndsbestilt det fra gamestop. De har en del spill som kan forhåndsbestilles mot 2 spill + 1,- krone. Jeg har da kjøpt en del billige spill fra cdon og play, og har levert inn disse mot Darksiders, Mass Effect 2 og Dante's Inferno. Bra tilbud, nye spill til 140,- - 160,- kroner er ikke å forakte :!: Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Dette spillet taper vel litt på at det ikke er noen demo. Dessuten er sjangeren ekstremt overbefolket for tiden, og Bayonetta stjeler all hypen for øyeblikket. Lenke til kommentar
LMT Skrevet 23. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2009 Bayonetta er relativt hypet, ja. Med god grunn også, ser det ut som. I hvert fall for 360 versjonen. PS3versjonen skal visst være nokså slaktet grafisk. Men men, vi får se. Jeg har bestilt det. ^^ Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Hver gang jeg leser et preview for dette spillet gleder jeg meg, men har som regel glemt det fem minutter senere. Rart i grunnen, men det skal nok testes etterhvert. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Darksider så mye bedre ut enn Bayonetta imo... Liker grafikkstilen i Darksider og den umenneskelige størrelsen på hovedfiguren. Lenke til kommentar
Slitenkæll Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Realese om to dager! 2 Lenke til kommentar
Martyz94 Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Leverte? Har du det? :O Hehehe...neida, har bare forhåndsbestilt det fra gamestop. De har en del spill som kan forhåndsbestilles mot 2 spill + 1,- krone. Jeg har da kjøpt en del billige spill fra cdon og play, og har levert inn disse mot Darksiders, Mass Effect 2 og Dante's Inferno. Bra tilbud, nye spill til 140,- - 160,- kroner er ikke å forakte :!: Forhåndsbestillte i dag jeg og veldig billig til å være på release dagen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå