Reow Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Hva betyr det at jeg har Windows 7 Build 7600? Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 build 7600 betyr hvilken versjonsnummer OS ditt har.. så feks vil 7640 være nyere en 7600 Lenke til kommentar
myhken Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 7600 er den ferdige Windows 7 versjonen. Alt under 7600 er beta/rc versjoner som slutter å fungere til våren. Lenke til kommentar
Reow Skrevet 22. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2009 det er bra, har 7600, kjøpte pc brukt. Vet ikke om det er piratversjon eller ikke skjønner dere. men han påstod det var ekte, hvis det er 7600 så slutter den hvertfall ikke fungere Lenke til kommentar
myhken Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 det er bra, har 7600, kjøpte pc brukt. Vet ikke om det er piratversjon eller ikke skjønner dere. men han påstod det var ekte, hvis det er 7600 så slutter den hvertfall ikke fungere Er det en piratversjon så vil den slutte å fungere når W7 starter WGA programmet sitt....da vil den nok flagge ulovlige kopier som ugyldige... Lenke til kommentar
Reow Skrevet 23. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2009 hvis det er piratversjon lager jeg f*** meg problemer for han! Lenke til kommentar
myhken Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 (endret) hvis det er piratversjon lager jeg f*** meg problemer for han! For å si det slik, har du ikke fått med en original Windows 7 plate med produktnøkkel, så er det trolig en piratkopi. Selvsagt kan han ha tilgang til MSDNAA eller noe slikt, men slike lisenser har han ikke lov til å selge (eller gi bort) så da er det også en piratkopi. Har en han kjøpt Windows 7, installert det på din pc, men beholdt platen og produktnøkkelen selv, så er det også en form for piratkopi, for hvis det er flere enn en pc som er aktivert med samme nøkkel, så vil nok de på sikt merkes som piratkopier. Siden du er usikker på hva du har, så går jeg ut i fra at du har en piratkopi, om ikke hadde du fått med W7 platen og produktnøkkelen. Du kan eventuelt se på pcen om det står et klistremerke med W7 lisens på, men hvis det er en litt eldre pc (fra før 31.oktober i år) så fulgte det ikke med Windows 7 i alle fall. Hvis du høyreklikker på Datamaskin på startmenyen, velger egenskaper, og kikker nederst i det vinduet du får opp, skal det se slik ut: Hvis hele feltet Aktivering av Windows er borte, så er det garantert en piratkopi. Endret 23. desember 2009 av myhken Lenke til kommentar
Reow Skrevet 27. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2009 sånn ser det ut.. Lenke til kommentar
myhken Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Ok, men om du ikke har fått med original Windows 7 plate med produktnøkkel, så har du med 90% sikkerhet en piratkopi på pcen din. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå