TheNarsissist Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Hei, jeg mistenker at noen bruker mitt trådløse nettverk (har ikke passord på det, men skal fikse det om et par dager, husker ikke passordet til routeren og må mest sansynelig ressette hele dritten) Finnes det et program som viser hvem som bruker nettet mitt? Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Du kan vel gå inn på routeren og se hvem som er tilkoblet? Sjekke hvor mange IP adresser den gir ut Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 21. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2009 Du kan vel gå inn på routeren og se hvem som er tilkoblet? Sjekke hvor mange IP adresser den gir ut Problemet er at jeg ikke kommer inn på routeren fordi jeg har glemt passordet, hvis jeg kunne passordet ville jeg gått inn i routeren og satt passord på nettverket med en gang. Har et Tilgin modem foresten. Lenke til kommentar
Bartin Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Du kan sjekke om du finner routeren din her Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 21. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2009 Vet allrede standar passorde og brukernavn, men jeg tror jeg kanskje forandret det for noen måneder siden. Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Vet allrede standar passorde og brukernavn, men jeg tror jeg kanskje forandret det for noen måneder siden. Hvis du ikke får tilgang til ruteren så er det heller ingen enkel måte å finne ut om det er andre på nettverket. Det går ann å portscanne/pinge til tilfeldige adresser og håpe at noen er på der og da liksom men... Ville heller fokusert på å rette reoten til problemet - at du ikke har passord på nettverket. Retter du det så ordner jo alt det andre seg anyway. hvis noen har snyltet på nettet ditt så er det tvilsomt at du kunne sett hvem det var uansett - ved mindre de bruker noe identifiserende navn som sinn nettverksID. -Stigma Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 21. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2009 Vet allrede standar passorde og brukernavn, men jeg tror jeg kanskje forandret det for noen måneder siden. Hvis du ikke får tilgang til ruteren så er det heller ingen enkel måte å finne ut om det er andre på nettverket. Det går ann å portscanne/pinge til tilfeldige adresser og håpe at noen er på der og da liksom men... Ville heller fokusert på å rette reoten til problemet - at du ikke har passord på nettverket. Retter du det så ordner jo alt det andre seg anyway. hvis noen har snyltet på nettet ditt så er det tvilsomt at du kunne sett hvem det var uansett - ved mindre de bruker noe identifiserende navn som sinn nettverksID. -Stigma Tips til hvordan jeg kan få passordet til ruteren tilbake? Eller må jeg presse inn Resett greia bak? Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Vet allrede standar passorde og brukernavn, men jeg tror jeg kanskje forandret det for noen måneder siden. Hvis du ikke får tilgang til ruteren så er det heller ingen enkel måte å finne ut om det er andre på nettverket. Det går ann å portscanne/pinge til tilfeldige adresser og håpe at noen er på der og da liksom men... Ville heller fokusert på å rette reoten til problemet - at du ikke har passord på nettverket. Retter du det så ordner jo alt det andre seg anyway. hvis noen har snyltet på nettet ditt så er det tvilsomt at du kunne sett hvem det var uansett - ved mindre de bruker noe identifiserende navn som sinn nettverksID. -Stigma Tips til hvordan jeg kan få passordet til ruteren tilbake? Eller må jeg presse inn Resett greia bak? Hvis du ikke lenger har tilgang, og du har endret det fra standard passordet, så må du nødvendigvis resette ja. -Stigma Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 21. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2009 Ok, hva skjer hvis jeg resetter. må jeg gjøre masse greier da, eller er det bare å gå på nett igjen med en gang jeg har resetta den, og da kan jeg logge meg inn med standar passord? Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Det blir resatt til fabrikkinstillinger, WLAN kan det være du må skru på manuelt i ruteren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå