Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Program til å overvåke nettverk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du kan vel gå inn på routeren og se hvem som er tilkoblet?

Sjekke hvor mange IP adresser den gir ut

Problemet er at jeg ikke kommer inn på routeren fordi jeg har glemt passordet, hvis jeg kunne passordet ville jeg gått inn i routeren og satt passord på nettverket med en gang. Har et Tilgin modem foresten.

Lenke til kommentar
Vet allrede standar passorde og brukernavn, men jeg tror jeg kanskje forandret det for noen måneder siden.

Hvis du ikke får tilgang til ruteren så er det heller ingen enkel måte å finne ut om det er andre på nettverket. Det går ann å portscanne/pinge til tilfeldige adresser og håpe at noen er på der og da liksom men...

Ville heller fokusert på å rette reoten til problemet - at du ikke har passord på nettverket. Retter du det så ordner jo alt det andre seg anyway. hvis noen har snyltet på nettet ditt så er det tvilsomt at du kunne sett hvem det var uansett - ved mindre de bruker noe identifiserende navn som sinn nettverksID.

-Stigma

Lenke til kommentar
Vet allrede standar passorde og brukernavn, men jeg tror jeg kanskje forandret det for noen måneder siden.

Hvis du ikke får tilgang til ruteren så er det heller ingen enkel måte å finne ut om det er andre på nettverket. Det går ann å portscanne/pinge til tilfeldige adresser og håpe at noen er på der og da liksom men...

Ville heller fokusert på å rette reoten til problemet - at du ikke har passord på nettverket. Retter du det så ordner jo alt det andre seg anyway. hvis noen har snyltet på nettet ditt så er det tvilsomt at du kunne sett hvem det var uansett - ved mindre de bruker noe identifiserende navn som sinn nettverksID.

-Stigma

Tips til hvordan jeg kan få passordet til ruteren tilbake? Eller må jeg presse inn Resett greia bak?

Lenke til kommentar

-Stigma

Tips til hvordan jeg kan få passordet til ruteren tilbake? Eller må jeg presse inn Resett greia bak?

Hvis du ikke lenger har tilgang, og du har endret det fra standard passordet, så må du nødvendigvis resette ja.

-Stigma

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...