Gå til innhold

[Løst]Fungerer BTC trådløst tastatur på XP uten Media Center?

garb

Anbefalte innlegg

Har kjøpt et BTC trådløst tastatur med integrert mus, se her. Skal fungere ved å sette inn en USB-"pinne" i PCen, som kommuniserer med tastaturet.

Har PC med XP Home Edition, og har et problem når tastaturet er installert; det er etablert kontakt mellom USB-"pinne" og tastatur, for musepeker reagerer litt, samtidig som det går an å skrive inn bokstaver f.eks i Word, men av en eller annen grunn er responsen veldig dårlig:

- dersom jeg trykker musen på tastaturet i en retning og holder den der skulle musepekeren normalt beveget seg over skjermen. Jeg ser imidlertid at pekeren beveger seg ca 1 cm på skjermen, tar ca 10 sek pause, beveger seg nye 1 cm, tar 20 sek pause osvosv.

- på samme måte; om jeg holder inne en tast (bokstav) på tastaturet, så skrives kanskje bokstaven (f.eks i Word) en gang etter 10-15 sekunder, så skjer det ikke noe i 10-20 sekunder, så skrives bokstaven på skjermen enda en gang osvosv

Har sjekket batterier og byttet.

Det står "Designed for Windows XP Media Center Edition", men det betyr vel ikke at det ikke skal funke også på XP uten Media Center?

Edit1: Har sjekket tastaturet på en PC med Media Center installert, men funker like dårlig ... skuffende ... noen som har tips?

Edit2: Det viste seg at dette var hardware-feil, fikk nytt tastatur av leverandør.

Endret av garb
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...