fkm Skrevet 22. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2009 Hva er galt med tradisjonelle hjelmer, gjerne med luftehull? Det er ikke noe galt med tradisjonelle hjelmer - bortsett fra at jeg syns de er stygge. Selvfølgelig er det ikke pent, men så skal du ikke være så råtøff eller skikkelig stilren når du sykler. Hvorfor skal man ikke være "stilren" når man sykler? Det blir ikke teit å bruke en slik hjelm, da de fleste sykkelhjelmer ser omtrent slike ut. Bare fordi alle andre mangler stil, betyr det ikke at jeg må unnvære det... Problemet er at det ikke finnes pene hjelmer. Da kan du like greit kjøpe en som har god beskyttelse. Lenke til kommentar
SML Skrevet 22. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2009 Pappas hjelm, når du virkelig driter i hvordan hjelm du sykler med. Lenke til kommentar
geil Skrevet 22. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2009 Vet nå ikke om jeg ville brukt tempohjelm til og fra jobb Lenke til kommentar
Frakkas Skrevet 22. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. desember 2009 Noen som ville ha brukt denne italienske hjelmen ?? Lenke til kommentar
asbjohorpua Skrevet 23. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2009 Nei, da hadde jeg nok heller tatt en standard/mainstream hjelm. Det der blir bare altfor sært. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 24. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2009 Det der ligner mest på en slik hjelm ishockeyspillere bruker. Enormt lite lufting. Jeg velger funksjon fremfor form når det kommer til noe så vitalt som sykkelhjelm. Selv bruker jeg en fra Briko når jeg trener. Hjelm ser harry ut uansett, så jeg har bare en litt sporty hjelm med smarte funksjoner som gjør det lett å justere mens man sykler. Fra sykkeltur gjennom Danmark og Sverige nå i sommer. Som man ser bryr jeg meg fint lite. Det viktigste for meg er at genseren er gul bak slik at jeg er godt synlig. Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 24. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2009 Hjelm er ikke harry, heller motsatt. Stusser litt når jeg ser mannfolk med fullt utstyr, sykkel til mange tusen, men ikke hjelm. Da tenker jeg med en gang idiot. Her er noen: http://www.oslosportslager.no/produkt/giro...jelm-21058.aspx http://www.oslosportslager.no/produkt/bell...c-09-20697.aspx http://www.oslosportslager.no/produkt/bell...jelm-19067.aspx Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 24. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2009 Ja, det er helt klart mer harry å ikke bruke hjelm. Men poenget mitt var at trådstarter leter etter en hjelm som mote. Og da finnes det enten standard hjelmer, eller rare, harry hjelmer. Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 24. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2009 Jo proffere en hjelm ser ut, jo mer "mote" føler jeg det er. Hjelmer med for mye dilldall er harry, samme er og ikke bruke hjelm. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 24. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2009 Snaffle: Det er vel en ski-hjelm? Ellers: Hvilke klær sykler du i da siden du bekymrer deg så sykt mye om å være "stilren" og å ha "stil" når du sykler? Og hvilken sykkel? Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 24. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2009 Den kan brukes som litt av hvert, jeg tror det er mulig å få innlegg til den slik at den passer til snøbruk. Til det jeg skrev i forrige innlegget, gq skriver faktisk dette om hjelmen: The One Cycling Helmet That Won't Make You Look Like a Dork Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå