vegham Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Her har du en kake som du ikke trenger stekeovn for å lage. Oreo Dream. Lenke til kommentar
Deluze Skrevet 3. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2010 Jeg tror jeg ble mett og en tanke kvalm (på den positive måten) bare av å se på bildet Takk for forslaget, jeg skal vurdere det en gang. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 alle former for iskaker og moussekaker slipper du stekovn for å lage, for det meste ihvertfall Lenke til kommentar
KitKat Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Har ingen konkrete eksempler, men jeg vet at det er lite vanlig å ha stekeovn i f.eks. Korea, så de burde jo ha noen andre lure tilberedningsmåter det. Søtsaker liker de jo! Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Her har du en kake som du ikke trenger stekeovn for å lage. Oreo Dream. Jeg tror jeg ble mett og en tanke kvalm (på den positive måten) bare av å se på bildet Takk for forslaget, jeg skal vurdere det en gang. Orea Dream er ufattelig mektig. Et grådig stykke gjør deg stappmett. Men fy faderullan så digg det er! (anbefales) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå