ventle Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Ikke helt sikker på hva jeg vil få frem med dette bildet, har bare sett på dette skiltet hver dag i tre uker nå og tenkt at jeg må ta bilde av det, og her er det. Synes vinduet med lysestaken måtte med i bildet, litt forstyrrende med lyktestolpen som ble med, men synes også jeg måtte ha med enden av bygget for å få skiltet pent plassert i rammen. Det ble kanskje ikke verdens mest spennende motiv, litt mye ensfarget, farge- og konturløs flate. Åpen for all slags kritikk, slakt og forslag til forbedringer. Lettere oppskarpet, tunet hvitbalanse og spisset litt fargemetning på himmelen, ellers ingen redigering. ISO1600, 185mm, F5, 1/100 sek. Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Dog så var dette et kjedelig bilde som ikke ga meg noe... Lenke til kommentar
RasmusKRiis Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Som sagt blir bildet litt kjedelig, og du var heller ikke så heldig med lyktestolpen som stakk opp helt i høyere i bilde. Kanskje B/W kan gjøre det bedre? Vært og prøve Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Eksponering osv er grei, men desverre er motivet møkk kjedelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå