Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Matematikk X-bok

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har tenkt til å ta matematikk X som privatist, og er ute etter en bok. Nå står det mellom Sinus X fra Cappelen og Matematikk X fra Aschehoug. Er det noen som har erfaring og kan gi meg noen tips på hva som vil fungere best?

Siden jeg skal gjøre dette alene ville det vært supert med en bok som forklarer godt og naturlig, så jeg klarer å henge med.

Takk for svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

Eg hadde sjølve privatisteksamen i vår, og kan godt koma med mine tankar om kva bok du bør velja. Sjølve hadde eg Aschehoug si bok, noko som gjekk ganske bra då den iallfall tidvis har gode forklaringar. Kap 1 (komplekse tal) og kap 3 (sannsyn/statistikk) gjekk ganske fint å forstå sjølve!

Det mest negative med denne boka var at den rota inn "nye" formlar i kap 2 (talteori) som ingen av mattelærarane mine på skulen var vant til. Kap 2 kan framstå som tidvis rotete, og held etter mitt syn ikkje same klasse som kap 1 og 3. No skal det seiast til boka sitt forsvar at eg hadde ganske dårleg tid då eg gjekk gjennom kap 2, så dette kan vera noko av grunnen til at det tidvis var "uforståeleg".

Eg har diverre ikkje erfaring med Sinus X, men då eg valde matematikk X tilrådde læraren min meg å velja Aschehoug si då han meinte denne var betre.

PS: Dersom det er noko du ikkje forstår er det truleg nokon på forumet som kan hjelpa deg ;) Sjølve hadde eg ein munnleg avtale med R1-læraren min at skulle hjelpe meg i fjor, noko som fungerte utmerka for meg!

Lenke til kommentar

Har selv ikke tatt eksamen i det, da jeg selv vurderer å gå opp til privatist i det.. Det jeg har gjort, er å gå igjennom pensumet. Har selv kjøpt Sinus X, og har til nå ganske god erfaring med den. Dette pga. at jeg synes eksempler o.l. er godt presentert, samtidig som man har den nettsiden til boka hvor det er løsningsforslag til "grunnbokoppgavene".

Lenke til kommentar

Når eg no i etter tid ser over kap 2 igjen ser at det ikkje er så gale som det kan verka av innlegget min over. Det som truleg skapte frustrasjon og misforståingar var at læraren min hadde ein anna måte å gjera det på enn det som stod i boka, noko som berre gjorde meg totalt forvirra.

Du kan kjøpe deg tilgong til løysningsforslag m.m. på Aschehoug sine nettsider meiner eg.

Lenke til kommentar
Du kan kjøpe deg tilgong til løysningsforslag m.m. på Aschehoug sine nettsider meiner eg.

Jepp. Nå tror jeg faktisk skolen min har kjøpt en hel drøss med lisenser til R1-sidene på lokus, og så vidt jeg vet er R1 og X på samme lisens, så det blir nok greit å få tak i det. Så skal jeg sette i gang med å jobbe, og ta stoffet etterhvert som jeg forstår det. (går Vg1T nå) =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...