Gå til innhold

Avira update fungerer ikke

Anbefalte innlegg

Jeg har Avira antivirus program på dataen. Har kjøpt den billigste versjonen (av de som koster penger...). Men den vil ikke oppdatere seg.. når jeg trykker update, står det bare error, og jeg har ikke fått oppdatert på flere måneder. Men det går ann å skanne, og den finner ikke noe virus.

Noen som vet hva jeg kan gjøre? Takk :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Iflg Avira GmbH skal du laste ned nyeste versjon fra deres nettside, avinstallere den gammle versjonen og installere programmet på nytt med installasjonsfilen du har lastet ned.

Selv liker jeg ågjøre ting litt skikkelig. Så jeg hadde avinstallert Avira med Revo Uninstaller (Avansert Modus), slik at du får fjernet det meste av Avira fra maskinen. Jeg hadde deretter kjørt CCleaner (Renser/Register) for å renske vekk eventuelle leftovers. Så hadde jeg tatt en restart, instalelrt Avira på nytt med setupfilen som ble lastet ned og tatt en siste restart for å fullføre det hele.

Lenke til kommentar

Jeg vil ikke anbefale Avira... Har mange vonde minner. Både jeg selv og mange venner av meg har hatt store problemer med Avira.. Du merker det fort når du får et litt mer omfattende VIRUS på PC-en din..

ps.

er du en gamer så aldri bruk Norton :no:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...