madsc90 Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Jeg har Avira antivirus program på dataen. Har kjøpt den billigste versjonen (av de som koster penger...). Men den vil ikke oppdatere seg.. når jeg trykker update, står det bare error, og jeg har ikke fått oppdatert på flere måneder. Men det går ann å skanne, og den finner ikke noe virus. Noen som vet hva jeg kan gjøre? Takk Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Iflg Avira GmbH skal du laste ned nyeste versjon fra deres nettside, avinstallere den gammle versjonen og installere programmet på nytt med installasjonsfilen du har lastet ned. Selv liker jeg ågjøre ting litt skikkelig. Så jeg hadde avinstallert Avira med Revo Uninstaller (Avansert Modus), slik at du får fjernet det meste av Avira fra maskinen. Jeg hadde deretter kjørt CCleaner (Renser/Register) for å renske vekk eventuelle leftovers. Så hadde jeg tatt en restart, instalelrt Avira på nytt med setupfilen som ble lastet ned og tatt en siste restart for å fullføre det hele. Lenke til kommentar
madsc90 Skrevet 23. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2009 Takk skal du ha! Lenke til kommentar
Gautish Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Jeg vil ikke anbefale Avira... Har mange vonde minner. Både jeg selv og mange venner av meg har hatt store problemer med Avira.. Du merker det fort når du får et litt mer omfattende VIRUS på PC-en din.. ps. er du en gamer så aldri bruk Norton Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 avira er et bra AV. samme hvordan du vrir og vender på det men sefølgelig når du får et veldig omfattende virus så er det samma hva slags antivirus du har Men du kan vell si noe om problemene? PS: Norton fikk årets pris fra av-comparatives.org ( https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1185631 ) så de har forbedret seg mye i det siste Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå