Agentspoon Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Da er vi tre! Husker også Detektiv Conan, One Piece, Arale, Shin Chan, Kaitou Die Kamikaze Dieben, InuYasha, Ranma 1/2, Beyblade, Pokemon, Digimon, Yu-Gi-Oh fra RTLII. Lenke til kommentar
confusus Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Da er vi tre! Husker også Detektiv Conan, One Piece, Arale, Shin Chan, Kaitou Die Kamikaze Dieben, InuYasha, Ranma 1/2, Beyblade, Pokemon, Digimon, Yu-Gi-Oh fra RTLII. jepp gode tider shin chan er enda noe av de tidigste ever hehe mener å huske alt startet med Sailor moon så DB. og så kom det bare mer og mer Lenke til kommentar
huggy Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Man blir aldri for gammel til å gjøre ting man liker Lenke til kommentar
Kjell-arne Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Som flere har sagt: Man blir aldri "for gammel" til å gjøre noe, det er bare en illusjon skapt av omgivelsene ^^. Lenke til kommentar
innard Skrevet 9. april 2010 Forfatter Del Skrevet 9. april 2010 Jaja, det er fint å vite at jeg ikke er alene om det, da. Har nå titta på litt diverse siden sist. Great Teacher Onizuka, Death Note, Mnemozyne. Alle råbrae serier synes jeg. Men er vanskelig å finne litt voksne serier og har funnet ut at det er mye hit and miss i anime universet, i alle fall for meg og min smak. Det er nå enda fint at vi har en anbefalings tråd. Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Ei i familien så på NRK barne tv til hu var litt over 80 år. Ho så på det siden barne tv starta. Er selv i midten av tyve åra og ser fortsat på anime en gang i blant. Har riktig nok litt problemer med å finne noe interesangt siden jeg har sett det meste. Om man stopper med noe man er interesert i kunn forde man føler seg for gammel så har man gitt opp livet og venter kunn på å dø. Det samme gjelder om man lar vær å gjøre noe for det man føler seg for gammel til slikt. Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Som uttrykket går: Growing old is mandatory, growing up is optional. Var det ikke noen her som hadde den i siggen? Lenke til kommentar
Kaiz3r Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 103 år 2 måneder og 15 dager, da er man for gammel for å se på Anime Lenke til kommentar
loLpaTrol Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Når man er dau så er man for gammal... Selv er jeg 20 år og holder for tiden på med Sailor Moon, nesten ferdig med sesong 1. GENIAL serie! Lenke til kommentar
SleepHead Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Blir 20 og leser/ser på endel anime. Vil personelig si at å bli for gammel til å se på anime blir en litt svak påstand. Det finnes animer som er lagd til voksne, til barn, til jenter, til gutter, til homofile, til hetrofile, etc. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Blir 20 nå snart og føler meg enda ikke "for gammel", noe jeg ikke tror blir å skje uansett. Trives virkelig med å både lese manga og se anime. Lenke til kommentar
Poots Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Underholdning er underholdning. i alle former. en burde ikke ha en aldersgrense på noe en finner interessant. Lenke til kommentar
Torhin Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Det er rart hvordan kulturen påvirker oss. Her i landet begynner vi å føle oss gamle når vi er over tjue og fortsatt liker tegneserier. I mangaens og animéens hjemland er det derimot veldig vanlig å se voksne menn i dress, som står på t-banen og leser manga. Faktum er at manga og animé er laget for alle. I Japan er manga et medie på lik linje som TV og ukeblader, og det finnes noe for enhver smak/kjønn/alder/interesser/rare perversiteter og annet. Det er dette som gjør det gøy. Selv er jeg en 21 år gammel jente, og skal jeg være ærlig så har jeg kuttet veldig ned på animéseingen min. Naruto har blitt så langtrukkent at jeg har mistet lysten. Leser derimot masse manga og har fortsatt noen favorittserier jeg gjerne ser om igjen. ^^ Favorittanimèer: Full Metal Alchemist Trigun Hellsing Ranma 1/2 Ouran High School Host Club (Shoujo) Og mange fler jeg ikke husker akkurat nå. Lenke til kommentar
Yumekui Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 (endret) Lucky Star og Di Gi Charat! =D ... jeg ser ikke hvorfor det skal være noen øvre aldersgrenser. ;_; Endret 22. januar 2012 av Yumekui Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå