Gå til innhold

Vurder spilleren over deg

Anbefalte innlegg

Har sett denne tråden på noen andre forums, så tenkte jeg skulle starte en her også. Reglene er at du skal vurdere den brukeren som er over deg (hva som er dårlig, hva som er bra, hints og tips osv.) og gi den en karakter mellom 1-10. For at noen skal kunne vurdere deg må du selvfølgelig legge ved en armory link.

Jeg kan starte: Meg

:thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja, du har Total deaths: 1316, på tross av at healere febrilsk har klart å heale deg for 177584601 Total healing received. Over 9000 med god margin.

Disse dødsfallene er blant annet forårsaket av at du har forvillet deg inn i 25-mann raids 85 ganger - og her har du dødd 442 ganger. Er bra det er mulig å kjøpe Ankhs ifra ulike engineering-roboter osv under raidene.

Jeg anbefaler at du levler engineering og lager en parachute cloak, for du har 31 Deaths from falling.

Deaths from drowning: 1 - Dette skal vel egentlig ikke være mulig

Summons accepted: 238

Flight paths taken: 793 - Du ser ikke ut som en lat slacker, antar du fly hele veien til instancen og er med på å summone andre.

Du har begynt med First Aid, noe du ikke var spesielt flink til da du har laveste skill på dette (1).

Itemsene er forresten kjempebra, men det er ikke lurt med så mye haste. Da kommer healing spellsene så fort at de healer før tanken blir skadet..

Nå er ikke min helt noe spesielt stilig, så jeg velger å heller linke til en annen sin profil =)

Kungen

Endret av Pycnopodia
Lenke til kommentar
Meh, Kungen er så kjent at det er ikke morsomt å kommentere han engang.

Men la merke til at han har ekstremt lite Hit rating selv til tank å være..interessant.. :hmm:

Expertise > Hit, husk det... expertise vil alltid være bedre stat ;>

Jepp! For hvis bossen parrier slag slår han ett ekstra slag tilbake. Det er derfor alle melee dps skal stå bak bossen (bossen kan ikke parry bakfra, derfor skal dps kun cappe dodge cap som er 26 expertise eller 6.5% mens tanker burde cappe parry cappen også)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...