Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan føles en kvinnelig orgasme?


Sacho_chan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om du ikke klarer å gi deg det selv, er det nok vanskelig å få det under samleie. Fokuser på klitoris, bruk gjerne glidemiddel og prøv deg frem hva som er godt, noen liker opp og ned-bevegelser, andre sirkler, osv. Stram gjerne musklene i låra mens du gjør det, ta deg den tida du trenger uten at du blir forstyrret. Og vibrator på klitten er key for noen. Lykke til

Lenke til kommentar
Og vibrator på klitten er key for noen.

 

Vibratos kan også være ødeleggende. Man kan bli "avhengig" av vibreringen for å få orgasme. Derfor holder jeg meg unna :)

 

Varierer. Jeg har hatt en på nesten en halv time, men vanligvis har jeg rundt et halvt minutt

 

What?

 

Ikke type ligge og vri seg i spasmer, men deilig, "rolig" orgasme. Det er ikke noe som skjer ofte liksom, jeg liker helst å ligge og vri meg i spasmer :p

Lenke til kommentar
Og vibrator på klitten er key for noen.

 

Vibratos kan også være ødeleggende. Man kan bli "avhengig" av vibreringen for å få orgasme. Derfor holder jeg meg unna :)

 

Jeg har egentlig heller ikke lyst å bli avhengig av vibrasjoner for å få orgasme. Så hvilke andre måter kan man få orgasme uten å bruke en vibrator o.l. ? Noen tips? :)

Lenke til kommentar

Henviser bare til http://www.erotikknett.no/6970_34.php

Her står det en del myter om vibratoren. Inneholder overskriftene:

 

Myte: Man kan bli avhengig av en vibrator.

Myte: Kvinner som bruker en vibrator må ha den for å kunne få orgasme.

Myte: Kvinnen bytter ut mannen med en vibrator.

Myte: Vibratoren gjør at man blir mindre følsom nedentil.

Myte: Det er unormalt å bruke en vibrator.

Myte: Vibratorer er farlige.

Myte: Sexen er perfekt og jeg/vi trenger ikke noe hjelpemiddel.

Myte: Vibratorer er kun for kvinner

 

Slå deg løs her du, så finner du sikker noe god info^^

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Jeg vet det ikke går ann å forklare etter punkt og prikke hvordan en kvinnelig orgasme føles, men jeg trenger bare noe detaljer. Jeg har aldri hadd en orgasme (tror jeg) så vet ikke hvordan det er. Noen sier det føles ut som man tisse, evt første gangen at man føler det slikt.

 

Så hvordan kjennes det egentlig ut? (unntatt at det er godt)

Føles det ut som man tisser? elr er det en annen følelse?

Lenke til kommentar

Jeg vet det ikke går ann å forklare etter punkt og prikke hvordan en kvinnelig orgasme føles, men jeg trenger bare noe detaljer. Jeg har aldri hadd en orgasme (tror jeg) så vet ikke hvordan det er. Noen sier det føles ut som man tisse, evt første gangen at man føler det slikt.

 

Så hvordan kjennes det egentlig ut? (unntatt at det er godt)

Føles det ut som man tisser? elr er det en annen følelse?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

En jente jeg holder på med kom for først gang ved penetrering og beskreiv det som prikking i hele kroppen, hendene skalv, og hun så ut som hun var proppa full av lykkepiller.

 

Er ingen mester i senga, men funka å legge beina hennes på skuldra mens hun ligger på ryggen. Varierte også tempo, kraft og treffpunkt endel ettersom hun ville det. Hun måtte hjelpe til med hånda før det fungerte. Første gang jeg har fått det til, og var mitt klart beste samleie hittil. :)

 

Første gang jeg har klart å slippe meg ordentlig løs i senga og bare nyte øyeblikket. Har aldri funka for meg å gå inn for å gi jenta orgasme vaginalt.

 

Hilsen en som "fikk det til" for første gang i går. :p

Lenke til kommentar

En jente jeg holder på med kom for først gang ved penetrering og beskreiv det som prikking i hele kroppen, hendene skalv, og hun så ut som hun var proppa full av lykkepiller.

 

Er ingen mester i senga, men funka å legge beina hennes på skuldra mens hun ligger på ryggen. Varierte også tempo, kraft og treffpunkt endel ettersom hun ville det. Hun måtte hjelpe til med hånda før det fungerte. Første gang jeg har fått det til, og var mitt klart beste samleie hittil. :)

 

Første gang jeg har klart å slippe meg ordentlig løs i senga og bare nyte øyeblikket. Har aldri funka for meg å gå inn for å gi jenta orgasme vaginalt.

 

Hilsen en som "fikk det til" for første gang i går. :p

Haha, komme ved penetrering med må hjelpe til med hånden? Da er det stimulering av klitoris som måtte til, det hadde sannsynligvis lite med penetreringen å gjøre :p Å gå inn for å gi en jente vaginal orgasme er nesten dødfødt. Stakkars stakkars menn som har denne visjonen...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

mortania

 

 

er ikke noe problem det vel? dama kommer vaginalt mer eller mindre hver gang vi har sex

1. Les reglene for gjesteposting.

2. Jeg sa ikke det var umulig. Jeg sa det var nesten dødfødt. Er ikke mange prosentene av kvinner som har mulighet til å kunne oppnå orgasme ved kun penetrering i bildet. I mange tilfeller er det og stimulering av klitoris inne i bildet ved samleie, da helst i misjonær, fordi området over penis trykker på klirotis under penetreringen :) Men som sagt, jeg sa aldri det var umulig. Kan damen din oppnå orgasme ved vaginal stimulanse er det nok mange som misunner henne dette. Og; du er heldig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

mortania

 

 

er ikke noe problem det vel? dama kommer vaginalt mer eller mindre hver gang vi har sex

1. Les reglene for gjesteposting.

2. Jeg sa ikke det var umulig. Jeg sa det var nesten dødfødt. Er ikke mange prosentene av kvinner som har mulighet til å kunne oppnå orgasme ved kun penetrering i bildet. I mange tilfeller er det og stimulering av klitoris inne i bildet ved samleie, da helst i misjonær, fordi området over penis trykker på klirotis under penetreringen :) Men som sagt, jeg sa aldri det var umulig. Kan damen din oppnå orgasme ved vaginal stimulanse er det nok mange som misunner henne dette. Og; du er heldig.

 

Sett om du finner g-punktet? dama er vanskelig å få til å komme med klitten men om hun rir meg så jeg støter g punktet snakker vi tidenes sprutmus.. selvtillitsboost deluxe

Lenke til kommentar

Haha, komme ved penetrering med må hjelpe til med hånden? Da er det stimulering av klitoris som måtte til, det hadde sannsynligvis lite med penetreringen å gjøre :p Å gå inn for å gi en jente vaginal orgasme er nesten dødfødt. Stakkars stakkars menn som har denne visjonen...

 

Fint at du ler av folk som veit mindre enn deg...

 

Det var i hvert fall annerledes enn noe hun hadde opplevd før. Trodde i hvert fall hun begynte å nærme seg, så ba hun bruke hånda. (:p) fungerte jo tydeligvis til en viss grad.

 

Du kan si hva du vil, men det er ikke alltid like enkelt for unge menn å skulle leve opp til forventningene liksom. Er vel ikke så rart at mange sliter litt med det?

Endret av Sono Juventino
Lenke til kommentar

Etter at jeg begynte å ha alenesex oftere merket jeg at det ble lettere å komme sammen med en partner. Uten at jeg nødvendigvis må ha han til å gjøre det samme som jeg gjør. For min del har det mye med hvor avslappet jeg er, og hvor tankene mine befinner seg. Må på en måte fokusere en del på det, aner ikke om det er noe "alle" gjør men det funker for meg.

 

Det er forøvrig bullshit at man blir avhengig av vibrator. Jeg bruker det hver gang jeg er alene (og det er relativt ofte), men trenger ikke å ha den for å komme sammen med en kar.

 

EDIT:

Svarte egentlig ikke på spørsmålet ser jeg nå.

 

Jeg får ikke så ofte den tissetrengtfølelsen. Det er bare masse varme og prikking som sprer seg i hele kroppen, og alle musklene strammer seg heftig.

Endret av iDork
Lenke til kommentar

heldig og heldig. hun er ikke spesielt interessert i sex, så jaja :p ..hehe

Synd, trist, leit, drikk vann :wee:

 

Fint at du ler av folk som veit mindre enn deg...

 

Det var i hvert fall annerledes enn noe hun hadde opplevd før. Trodde i hvert fall hun begynte å nærme seg, så ba hun bruke hånda. (:p) fungerte jo tydeligvis til en viss grad.

 

Du kan si hva du vil, men det er ikke alltid like enkelt for unge menn å skulle leve opp til forventningene liksom. Er vel ikke så rart at mange sliter litt med det?

Jeg lo av din forklaring at hun kom ved penetrering mens hun stimulerte klitoris og du mente dette var vaginal orgasme. Ofc vil orgasmene som regel bli sterkere med andre typer stimulering i tillegg.

 

Det er forøvrig bullshit at man blir avhengig av vibrator. Jeg bruker det hver gang jeg er alene (og det er relativt ofte), men trenger ikke å ha den for å komme sammen med en kar.

 

Jeg får ikke så ofte den tissetrengtfølelsen. Det er bare masse varme og prikking som sprer seg i hele kroppen, og alle musklene strammer seg heftig.

Nå har det seg slik at man kan utvikle en slags avhengighet av vibreringen for å få orgasme. Det betyr nødvendigvis ikke at du blir det.

 

Tissetrengtfølelsen som blir nevnt i forbindelse med orgasme er følelsen man får når man nærmer seg ejakulering. Kjent ved g punkt stimulering og anal sex for det meste (og for å gjøre det klart; jeg sier ikke at det er kun g punkt og anal som kan forårsake dette). Orgasme med ejakulasjon er ca noe av det diggeste man kan oppleve synes jeg :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...