Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan føles en kvinnelig orgasme?

Sacho_chan

Anbefalte innlegg

Jeg vet det ikke går ann å forklare etter punkt og prikke hvordan en kvinnelig orgasme føles, men jeg trenger bare noe detaljer. Jeg har aldri hadd en orgasme (tror jeg) så vet ikke hvordan det er. Noen sier det føles ut som man tisse, evt første gangen at man føler det slikt.

Så hvordan kjennes det egentlig ut? (unntatt at det er godt)

Føles det ut som man tisser? elr er det en annen følelse?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er nok individuelt, men for min del kjennes det ikke som jeg må tisse, akkurat. Du kjenner veldig godt at det bygger seg opp, og så bare tipper det over i en helt sinnsykt intens følelse i hele kroppen.

Hvis du tror du aldri har hatt det, har du nok heller ikke hatt det.

Vel jeg har kjent at det har bygd seg opp, men har liksom aldri klar å "tippe over" som du beskriver det.

Lenke til kommentar
Da har du sikkert vært veldig nærme. Jeg vet ikke helt hva jeg skal foreslå for å hjelpe deg over den kanten, men å intensivere stimuleringen pleier å funke for meg, i hvert fall.

Vel den gangen det skjedde at det bygget seg opp var da typen tok meg bakfra hard og fort, ren penetrering. Etter en stund begynte den å bygge seg opp.

Lenke til kommentar

Aha. du har bare opplevd det én gang?

Nå er jeg langt fra noen sexekspert, altså, men jeg har i hvert fall lært at det er ganske vanlig at kvinner ikke kan få orgasme ved ren penetrering. Så når du føler det bygger seg opp, kan du jo prøve å stimulere andre steder også? Klitoris, er vel gjerne en vinner. :p

Lenke til kommentar
Aha. du har bare opplevd det én gang?

Nå er jeg langt fra noen sexekspert, altså, men jeg har i hvert fall lært at det er ganske vanlig at kvinner ikke kan få orgasme ved ren penetrering. Så når du føler det bygger seg opp, kan du jo prøve å stimulere andre steder også? Klitoris, er vel gjerne en vinner. :p

Hm, kan hende at jeg mister den da, men det handler vel bare om å læring. Men kan prøve det da :)

Lenke til kommentar
Tror ikke du mister den om du stimulerer mer, altså. Prøv, og se hvordan det går. :)

Hehe, okok, men akkurat nå vil ikke typen gjøre annet enn å sove, og han drar fra meg i morgen tilig og kommer ikke tilbake før om 1 uke. så blir det å vente enda en uke til igjen, så blir nok en god stund til neste gang.

Lenke til kommentar

Dusj med masasjestråle = så kraftig orgasme at jeg faktisk ejakulerer litt på under ett minutt ^^

Edit: Følelsen av å måtte urinere er noe mange får når de ejakulerer (svært få jenter kan dette, mange hater det fordi de tror de er unormale)

Endret av mortania
Lenke til kommentar
Dusj med masasjestråle = så kraftig orgasme at jeg faktisk ejakulerer litt på under ett minutt ^^

Edit: Følelsen av å måtte urinere er noe mange får når de ejakulerer (svært få jenter kan dette, mange hater det fordi de tror de er unormale)

Heldiggrisen meg^^ Jenta mi kan ejakulere som bare det, og for de som lurer; nei det er ikke ekkelt, er fantastisk sexy og gir en god følelse av at du gjør noe veldig "riktig". Så alle jenter som kan, men ikke vil: Slipp dere løs! :thumbup:

Lenke til kommentar

Heldiggrisen meg^^ Jenta mi kan ejakulere som bare det, og for de som lurer; nei det er ikke ekkelt, er fantastisk sexy og gir en god følelse av at du gjør noe veldig "riktig". Så alle jenter som kan, men ikke vil: Slipp dere løs! :thumbup:

Nå følte jeg meg litt dum her, hva er ejakulere? :blush:

At du var såpass nære ved penetrering høres bra ut da! Det er mange jenter som aldri har fått orgasme av penetrering, med det betyr slett ikke at det er umulig. Man må bare gjøre det riktig.

Typen min sa at han fikk exn hans til å komme bare med penetrering. Men som du sa mange jenter som ikke får orgasme av penetrering.

Lenke til kommentar

Ejakulasjon er utstøting av væske fra kjønnsorganet ved seksuell opphisselse .

* Hos kvinner: En klar væske støtes ut av Skenes kjertler og/eller urinrøret i forbindelse med sterke orgasmer. Kvinnelig ejakulasjon har i motsetning til mannens ingen biologisk funksjon som kan forstås med dagens viten, og forklares fysiologisk delvis med G-punktet, og delvis med Skenes kjertler. Oppfatningene om hvor mange kvinner som ejakulerer er sprikende, det samme gjelder hvorvidt dette er noe man kan «trene opp».

Kvinnelig ejakulasjon, populært også kalt sprutorgasme, står sentralt som mål eller formål med en sentralafrikansk elskovskultur, kalt kunyaza.

http://no.wikipedia.org/wiki/Ejakulasjon

Skulle vel forklare det meste uten at jeg trenger å rote med ordene for å forklare det. (Legg merke til; dette er IKKE urin).

Lenke til kommentar
Du får kjøpt spot-ladere på 711. Mulig de har en som passer.

Ejakulasjon er utstøting av væske fra kjønnsorganet ved seksuell opphisselse .

* Hos kvinner: En klar væske støtes ut av Skenes kjertler og/eller urinrøret i forbindelse med sterke orgasmer. Kvinnelig ejakulasjon har i motsetning til mannens ingen biologisk funksjon som kan forstås med dagens viten, og forklares fysiologisk delvis med G-punktet, og delvis med Skenes kjertler. Oppfatningene om hvor mange kvinner som ejakulerer er sprikende, det samme gjelder hvorvidt dette er noe man kan «trene opp».

Kvinnelig ejakulasjon, populært også kalt sprutorgasme, står sentralt som mål eller formål med en sentralafrikansk elskovskultur, kalt kunyaza.

http://no.wikipedia.org/wiki/Ejakulasjon

Skulle vel forklare det meste uten at jeg trenger å rote med ordene for å forklare det. (Legg merke til; dette er IKKE urin).

Tusen hjertelig takk! :)

Det var lett å forstå også! :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...