Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Hjelp med angrefrist/retur (Komplett.no)

Anbefalte innlegg

JAja, da har jeg bestilt et feil produkt som allerede er på postkontoret hvor jeg bor.

Jeg har for nå valgt denne muligheten

"2.Logg inn på "Min side" og registrer din angrerett. Du vil motta en mail som bekrefter at kjøpet / varen er innenfor kriteriene for angrerett. Gå til postkontoret snarest mulig etter at du har mottatt utleveringsdokumentet, betal returporto, påse at postoperatøren fester/vedlegger utfylte angrefristskjema på en forsvarlig måte og returnerer pakken til oss."

Og lurte på om jeg enda må betalte full pris og plusse på med returportfolio?

MVH

EyN

PS: Spørsmålene/Svarene deres tar jeg selvfølgelig prioritering til.. Skal returnere pakken i morgen så ville vært fint med noen svar i kveld!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
seff.. har jo adressen de sendte i fra på postkontoret.. aka referansen tenker jeg..

men spørsmålet var om jeg måtte enda betale full pris eller ikke..

Ved angrerett betaler du selv returporto, men du får tilbake den fulle kjøpssummen inkludert fraktkostnaden som du betalte for å få den tilsendt.

Jeg forstå ikke hva du mener med "betale full pris"... du får pengene tilbake når du bruker angrerett om det er det du mener, så lenge du gjør det innen fristen. At du bestillte feil produkt må du selv ta annvar for naturligvis, så du vil ikke få noe slags fratrekk eller noe på den ny varen du skal bestille på nytt hvis det er det du mener.

-Stigma

Lenke til kommentar

Søk retur som det står i punkt 2.

Når du får retur nr. stikker du på posten og ber di sende pakken tilbake og betaler frakten.Du trenger ikke betale ut pakken.

Så er saken avsluttet.

Har du ikke retur nr.så blir det bare problemer..Da blir pakke behandlet som uavhentet tipper jeg og du må betale for frakten til deg + gebyr for pakkingen.

Endret av taz
Lenke til kommentar

Hei,

Det er riktig som taz sier at du må søke retur for deretter å få et returnummer. Hvis ikke vet ikke vår returavdeling hvor pakken kommer fra, og du kan heller ikke bli kreditert kjøpssummen :-). Dette gjør du ved å søke opp din ordre på "Min side", og deretter trykke på "Søk retur" eller "Benytt angrefrist for kreditering".

Ta gjerne kontakt med oss på 33 47 14 00 hvis du trenger mer hjelp!

Marius

Lenke til kommentar
Søk retur som det står i punkt 2.

Når du får retur nr. stikker du på posten og ber di sende pakken tilbake og betaler frakten.Du trenger ikke betale ut pakken.

Så er saken avsluttet.

Har du ikke retur nr.så blir det bare problemer..Da blir pakke behandlet som uavhentet tipper jeg og du må betale for frakten til deg + gebyr for pakkingen.

Hei,

Det er riktig som taz sier at du må søke retur for deretter å få et returnummer. Hvis ikke vet ikke vår returavdeling hvor pakken kommer fra, og du kan heller ikke bli kreditert kjøpssummen :-). Dette gjør du ved å søke opp din ordre på "Min side", og deretter trykke på "Søk retur" eller "Benytt angrefrist for kreditering".

Ta gjerne kontakt med oss på 33 47 14 00 hvis du trenger mer hjelp!

Marius

Takker for begge svar.. får se hva jeg gjør.. ringer nok inn i morgen..

Får jeg tilsendt returnr'et med engang via mail eller kan dette ta opp til flere dager?

Edit: Og hva mener dere med, "Serienummer".. må jeg på posten også skrive inn serienummeret fra pakken?

Endret av EyN
Lenke til kommentar

Serie nr. er det som står på produktet

Siden du ikke henter ut pakken trenger du ikke å føre opp det..

Regner med at du har fått pakken i oppkrav.

Må du fylle inn noe så skriv 123 feks.

Tar vanligvis 1 dag å få retur nr.(har søkt 2 returer selv siste dagene)

Sikket litt lenger nå ved julen..

Endret av taz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...