Mr.Elendig Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 Hvilked rippe/enkoder program er best? Helst med GUI. Er det nokon som har erfaring med å rippe/encode under linux? Lenke til kommentar
torbj0rn Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 Arson med cdparanoia har jeg hørt skal fungere utmerket. Lenke til kommentar
whoi Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 Jeg har brukt grip før. Virka greit det. Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 ripp heller i OGG da. Bedre kvalitet, mindre plass og det er desuten opensource. Lenke til kommentar
torbj0rn Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 ripp heller i OGG da. Bedre kvalitet, mindre plass og det er desuten opensource. Så sant, så sant. Lenke til kommentar
Mr.Elendig Skrevet 29. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2003 iPod støttar ikkje ogg Lenke til kommentar
surfer86 Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 ripp heller i OGG da. Bedre kvalitet, mindre plass og det er desuten opensource. Så sant, så sant. Ogg har dårligere bass og ja... mange andre ting =) abcde er GENIAL til å rippe med vil du ha et X program velger du ripperx Lenke til kommentar
Lch Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 Ogg har dårligere bass og ja... mange andre ting =) Hvorfor skulle behandlingen av lav frekvens skille seg ut fra resten av spekteret? Har du en link til dette? Lenke til kommentar
MarcelSB Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 Konqueror har en innebygd funksjon for cd ripping... Skriv cdda:// i adressefeltet... :wink: Dette krever KDE 3.1 eller nyere... MarcelSB Lenke til kommentar
slime mold Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 Konqueror har en innebygd funksjon for cd ripping...Skriv cdda:// i adressefeltet... :wink: MarcelSB Er det ikke audiocd:/ da? cdda:/ funker ikke her. Lenke til kommentar
surfer86 Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 jeg bruker "CD MP3 Terminator 1.09" denne funker utmerket... kan velge om du skal gjøre om til mp3 eller wav og du kan velge bittrate og et par andre ting... men programmet er ikke freeware da, så jeg vet ikke hvordan det funker når du ikke har det registrert... http://www.tianshaosoft.com/ edit: dette er til windows dette er ikke et windows forum, get out. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå