fkm Skrevet 21. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2009 Eivolele: Jeg har ikke annet å si enn HARRY. Cricket: Det finnes selvfølgelig unntak;) Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 21. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2009 Enig, de selvknytte er på en måte for "perfekte". Dessuten, hvor er moroa i å ta på seg en sløyfe? Mye morsommere å knytte den selv til du er fornøyd med resultatet! +1 Selv måtte jeg se et par videoer, og slet som faen på et varmt baderomsgulv, men det var verdt det Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 21. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2009 Henrik C, enig så enig. Hater falske selgere Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 21. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2009 Allikevel er det lett å bli litt sjarmert når en dødsheit jente står og sier du ser bra ut Lenke til kommentar
fkm Skrevet 21. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2009 Jeg blir bare sur, for jeg har bedre øye for hva som ser bra ut enn 95 % av norske butikkselgere. Det ender som oftest med at jeg sier "hold kjeft og hent klærne jeg spør om" (på en litt penere måte selvfølgelig:p). Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 21. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2009 De to butikkene i Arendal jeg handler på, som er de eneste som fører Filippa K, J. Lindeberg, Ralph Lauren, Gant og Lacoste har bare mannlige selgere, så jeg slipper heldigvis det "problemet". Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 21. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2009 Cricket: Det finnes selvfølgelig unntak;) Hehe, det vil jeg da absolutt mene:) Mener ikke at jeg selv kan alt (jeg startet tross alt i jobben i slutten av november), men jeg gjør da en innsats for å lære, og følger med på hva som rører seg i motebildet. Dessuten er jeg ærlig nok til å kunne si til en kunde at noe ikke sitter helt som det skal. Det er mye verre om jeg selger kunden noe som ikke ser bra ut, og han dermed får dårlige tilbakemeldinger når han bruker det han har kjøpt av meg. Da vil han jo ikke komme tilbake. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 21. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2009 cricket, bra det finnes noen ærlige selgere der ute i det fjerne Lenke til kommentar
hiphopopotamus Skrevet 21. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2009 (endret) - Endret 22. september 2017 av hiphopopotamus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå