admir23 Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Hei, jeg har kjøpt kreating fra Tech Nutrition og har et problem med at når jeg blander det med vann vill det ikke løses opp. Når den ligger i 2min så legger allt kreatinet seg på bunnen. Hva er grunnen til dette? og er det farlig å drikke det sånn?. Lenke til kommentar
Knife Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 (endret) Du bør løse opp alt. Hadde samme problem jeg også, enten så kan du ta kreatin i lunket vann eller så kan du røre, drikke, røre osv. Endret 21. desember 2009 av Pijus Lenke til kommentar
admir23 Skrevet 22. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2009 Du bør løse opp alt. Hadde samme problem jeg også, enten så kan du ta kreatin i lunket vann eller så kan du røre, drikke, røre osv. Selvom jeg rister rett før jeg drikker så kan jeg kjenne små krystaller i munnen min, et det normalt?. Lenke til kommentar
Knife Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Riste? Prøv å rør med skje (lenge) Eller som jeg sa, prøv å bland det i lunket vann som eks - te. Så legger du sukker i teen for å øke blodsukkeret Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Trikset er å røre litt en vei til vannet spinner og fort røre andre veien og la det spinne den veien, drikk det mens det er i bevegelse så slipper du å få det på bunnen av glasset. Du behøver ikke følge anbefalt veskemengde på boksen, bruk en porsjon som du kan bonske på et par sekunder. Vær obs på at Tech Nutrition er meget dyktige på å overprise sine produkter, så vurder andre kilder. Lenke til kommentar
admir23 Skrevet 24. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2009 Takker for gode svar. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Databamse: mens vi er inne på kreatin. Jeg pleier å putte 5g kreatin i munnen, for så å stikke hodet under en vannkran. Deretter "mikser" jeg kreatinen lett inne i munnen ilag med en munnfull vann, og så sveller jeg ned (for så å drikke 3-4 store slurker vann til fra vasken). Dette fungerer vel greit? Lenke til kommentar
War Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Selvom jeg rister rett før jeg drikker så kan jeg kjenne små krystaller i munnen min, et det normalt?. Varmere væske fikser dette, evt kjøp kapsler. Jeg blander i 1dl vann, rører , drikker. Heller oppi 1 dl til og slenger i meg resten. Det knaser ja. Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Databamse: mens vi er inne på kreatin. Jeg pleier å putte 5g kreatin i munnen, for så å stikke hodet under en vannkran. Deretter "mikser" jeg kreatinen lett inne i munnen ilag med en munnfull vann, og så sveller jeg ned (for så å drikke 3-4 store slurker vann til fra vasken). Dette fungerer vel greit? Ja det fungerer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå