tommy_sn Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Hei Har en eldre Acerscan 620U scanner som jeg gjerne skulle brukt på en pc med Windows 7, men har kun drivere til XP som W7 ikke vil ha. Noen som vet om noen måte å få dette til å fungere på, eller hvor jeg kan finne riktige drivere? Har søkt rundt, men ikke funnet noe enda... Lenke til kommentar
Scanor737 Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Har en CanoScan 650U, vet ikke om det er samme opplegg. Det jeg gjorde var å laste ned nyeste drivere og pakke ut filene i en midlertidig mappe, f.eks. "c:/drivertemp". Deretter koblet jeg i maskinvaren (scanneren) og når driverinstallasjonsviduet kom opp valgte jeg at den skulle lete i den overnevnte midlertidige mappen. Driveren ble deretter installert suksessfullt. Jeg bruker "import" i Photoshop for å scanne. Håper det kan være til hjelp Lenke til kommentar
tommy_sn Skrevet 22. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2009 Nope..funker dårlig. W7 vil ikke godta driver filene.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå