Ptah Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 hei! har en jeg jobber med som skulle nedgradere w7 til xp for å få inn telenor sin jalla cd for nett! var vel sånn kundesurvice cd.. skjønte ikke hvorfor han skulle gjøre det men nok om det... hvordan er det nedgradereingen fungerer engentlig ? aldri gjort det og lurer på om det er noe spesielt man trenger eks. nedgraderings cd ? Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 (endret) Hva slags telenor cd er det snakk om, er det til modem av noe slag. Ellers finnes det xp mode for sånt. Xp mode for windows 7 Endret 21. desember 2009 av arjato Lenke til kommentar
myhken Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 (endret) for å svare på spørsmålet ditt, så må han kjøpe eller eie en XP lisens, bruke den platen til å formatere pcen, legge inn XP og alle programmer på nytt. Det er litt av en jobb, og ville nok som arjato vurdert XP Mode først. Har han ikke Pro eller Ultimate, kan han bruke VMLite, se mer her: http://samfunn.myhken.com/?p=974 Uansett, det er ingen lett måte å nedgradere fra W7 til XP på. Han må ha plater og lisenser i orden, og må som sagt legge inn alt på nytt, inkludert drivere. Så du snakker litt jobb. Og for en som trenger en CD fra telenor, så har han neppe helt kunnskapen til denne jobben er jeg redd for, for ingen med litt respekt for seg selv, bruker vel CD plater fra telenor for å koble seg på nett.... Endret 21. desember 2009 av myhken Lenke til kommentar
tole Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Hvis telenor fremdeles bruker det ppp-crapet av en driver så får du tak i gratis alternativer på nettet som kan fungere like bra. Søk på: ppp driver xp Ellers kan han ringe telenor å høre om de kan anbefale hva han kan kjøre istedet for det som ligger på CD'en. Lenke til kommentar
covah Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Hva med å heller sjekke om det har kommet Win7 programvare til Telenor? Å "nedgradere" til XP tipper jeg tar flere timer, dvs. om du finner drivere som funker til XP i det hele tatt. Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 (endret) Hvis han er Telenor kunde burde han ringe Telenor og forlange at de skal fikse problemet! Om han altså er avhengig av CD'en fra Telenor, men hvem i allverden trenger den? Endret 21. desember 2009 av trn100 Lenke til kommentar
windows7 Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 (endret) Hvis han skal installere et nytt modem på PC'en kan han bare sette inn CD for modemet og følge instruksene. Jeg har akkurat gjort det på min egen med Win7 Professional Endret 23. desember 2009 av windows7 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå