tomsmart Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 Ved oppstart av nytt game, kommer det opp en feilmelding der det står: Array access out of bounds" Hva er feil? Anyone? Får også den samme meldingen når jeg fortsetter et game der det til slutt kommer "Save game could not be loaded". Har installert siste patchen, men meldingen er der likevel...... Hjelp!!!! Lenke til kommentar
Gobo Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 Jeg vet ikke helt hva som kan være feilen, men jeg ville jo ha reinstalert spillet. Også kjøre alle tre patchene i rekkefølge. Håper det hjelper, ingenting er værre en CM klikk!!! Lenke til kommentar
blackburn Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 Du trenger bare å kjøre den siste patchen, siden den inneholder alle oppdateringene fra de tidligere. Det du gjør, er at du avinnstallerer spillet, innstallerer det på nytt, og patcher det med EP3 (finner du på www.sigames.com). Deretter skulle spillet fungere (bortsett fra alle bug'sene som er i spillet da :-() Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 Jeg har gitt opp dette spillet, begeret rant over når jeg i min første sesong førte Man Utd til Champions League Semi-Finale, og 2. plass i Premier league, så presterer de å sparke meg, for noen IDIOTER.... så jeg sparket spillet vekk ifra harddisken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå