EX-adrin Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Heisan. Nå holder den gamle laptopen min på å ta kveld. Mens den stasjonære min tok kveld for en månde og to siden. Så nå vurderer jeg og lete etter en grei laptop som gjerne kan brukes til og spille(1,6- AoC, TM for det meste) litt på. ellers så skal maskinen brukes til : film-, bilde-redigering, coding, surfin og skole arbeid. skjermen skal ikke være over 15". Jeg har lekt litt med tanken og gå for Mac. Men så er det jo det at jeg er jo Ms dude hehe og har aldrig vært begeistret for mac. Men har vel komt frem til at det kansje kunne vært kjekt og lært litt om det også. Men noen som har tips/alternativer? Lenke til kommentar
EX-adrin Skrevet 21. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2009 mellom 10 og 20000 ein plass. kansje opp mot 25 Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 å satan... da hadde jeg heller kjøpt en ny stasjonær til rundt 10-15lapper og en laptop til ca 10 Lenke til kommentar
EX-adrin Skrevet 21. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2009 sant nok. men nå er det vel slik at jeg kunne tenkt meg en laptop slik at jeg slipper maset med og drasse på den stasjonære vis jeg skal på lan eller reise. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 du får laptoper som drar nye spill brukbart for 6-7000kr, men ikke alt på high da.. men alt avhenger hvor grafikkhore man er.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå