tomsi42 Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Her legger du inn bildet du har tatt ut i forbindelse med fotodugnad #16: Norge ved Vintersolverv. Jeg repeterer reglene som omhandler postingen: Du skal poste ett bilde som dekker utfordringen. Bilder i liggende (landskap-) format skal ikke være større enn 1280 piksler i lengden. Bilder i stående (portrett-) format skal ikke være større enn 1024 piksler i høyden. Det er lov til å kommentere innlagte bilder, men dette er ingen avansert bildekritikk. De som ønsker ytterligere kritikk på bildene sine henstilles til bildekritikken. Andre kommentarer om utfordringen tas i diskusjonstråden. Innleveringsfrist for de med digitalt utstyr er tirsdag 22.12.08 23:59:59; for de med analogt lørdag 26.12.08 23:59:59. Tom Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 21. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2009 Nå som fotoboka er ute, får jeg tid til kose-prosjektet mitt. Som involverer cd-er, python-programmering med mere. EOS 30D + EF 35mm f/2 @ 1/250s, f/2, ISO 400. Blits (EX 430) reflektert via tak. Tom Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Var på vei hjem - forsinket buss (hersens danske kollektivtrafikk når det snør!) gjorde at bildet ble tatt et par minutter senere enn planlagt.. EOS 5DmkII, håndholdt Voigtländer SL 125mm APO-Lanthar, f/2.8, 1/40s, 580EXII bouncet i taket på altfor høye ISO 3200. Neste gang - husk å sjekke ISO, i det man rusher inn for å ta bilde. Norge ved vintersolhverv. Så nærme jeg kom, uten å dra til ambassaden, som var vurdert, men forkastet, på grunn av praktiske grunner - julebesøk. Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 (endret) Jeg gikk meg en tur i snøen og dette bildet var det som ble tatt 18:47 Syntes det passet fint. Der veien slutter og man må snu å gå tilbake igjen (akkurat som sola gjør). Edit: Skrivefeil Endret 21. desember 2009 av bareanton Lenke til kommentar
Cie Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Første gang jeg legger ut bilde på akam, og første gang jeg prøver å ta bilde utendørs i 15 kuldegrader, så vidt jeg kan huske. Jeg er helt nybegynner, og dette var ikke enkelt! Snø og kaldt og mørkt og umulig å fokusere. Ja, jeg har lært at jeg skal ta med lommelykt neste gang... Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Jeg har vært uten nett. Og det nøyaktige tidspunktet for når dette var hadde jeg ikke notert meg, fordi jeg ikke tenkte at nettet ville dette ut. Så jeg tok et bilde mens det enda var litt lys igjen av denne mørkeste dagen. Bildet ble tatt 13.28 i dag. Exif er 50mm, f/7.1 og 30sek på ISO100. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå