Ikon Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 Bruker outlook express. På den gamle pcen har jeg brukt winXP, på den nye sitter jeg på Win2k. Det jeg lurer på er: Hvordan i hel**te får jeg overført emailen min og alle settings fra den gamle pcen og inn i outlook express i den nye? Begge pcer er brukt litt så det er uaktuelt å formatere eller bare kopiere over. Noe ideer? Lenke til kommentar
Tosh Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 videresend mailene dine fra den gamle til den nye kontoen .. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 Uaktuelt å kopiere over? Hva er uaktuelt å kopiere over? Noe må jo kopieres for at du skal få settings og mail fra en pc til den andre, det forstår vel alle. Kunne gitt deg banen til hvor Outlook Express har mailfilene sine, men hvis du ikke vil kopiere så er jo det bortkastet tid. Settings kan overføres fra Windows XP til en ett annet OS med ett spesielt program som er innebygget i XP, og tror du kan gjøre ett eller annet i XP for å overføre fra ett annet OS til XP også, men husker ikke hvordan. Også dette medfører naturligvis kopiering av en fil som OS'et lager. Lenke til kommentar
Ikon Skrevet 29. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2003 Uaktuelt å kopiere over? Hva er uaktuelt å kopiere over? Noe må jo kopieres for at du skal få settings og mail fra en pc til den andre, det forstår vel alle. Kunne gitt deg banen til hvor Outlook Express har mailfilene sine, men hvis du ikke vil kopiere så er jo det bortkastet tid. Settings kan overføres fra Windows XP til en ett annet OS med ett spesielt program som er innebygget i XP, og tror du kan gjøre ett eller annet i XP for å overføre fra ett annet OS til XP også, men husker ikke hvordan. Også dette medfører naturligvis kopiering av en fil som OS'et lager. Ikke kopiere over hele documents and settings folderen. Jeg er liv redd for at ett eller annet skal føkkes opp da det er to forskjellige Windows versjoner. Har null problemos med å kopiere outlook express filer Lenke til kommentar
Ikon Skrevet 29. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2003 Uaktuelt å kopiere over? Hva er uaktuelt å kopiere over? Noe må jo kopieres for at du skal få settings og mail fra en pc til den andre, det forstår vel alle. Kunne gitt deg banen til hvor Outlook Express har mailfilene sine, men hvis du ikke vil kopiere så er jo det bortkastet tid. Settings kan overføres fra Windows XP til en ett annet OS med ett spesielt program som er innebygget i XP, og tror du kan gjøre ett eller annet i XP for å overføre fra ett annet OS til XP også, men husker ikke hvordan. Også dette medfører naturligvis kopiering av en fil som OS'et lager. Oj, shit. XP maskina er gone. Dvs. at jeg sitter med en Win2k maskin som også har en XP hardrive som slave. Dammit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå