Gå til innhold

Dårlig kvalitet og service?


- Fear -

Anbefalte innlegg

Hey

 

Jeg har en knapp på tastaturen som har fallt ut. Dell mente dette var mekanisk feil og ikke dekt av reklamasjonsretten. Snodige greier. Noen som har opplevd det samme?

 

Maskinen har i det hele tatt vært av ganske elendig byggekvalitet og med komponenter som ikke har vært pålitelig. Knekkelyder ved web-kameraet, 2 harddisker som har røket, knirkelyd, batteri som varer 30 min ved film og lav vridningsstivhet i opphengslingen. Jeg har merket dette fordi jeg har sett samme pc levert ved et mye senere tidspunkt enn min, og den var mer solid og har ikke hatt feil. Jeg bestillte når modellen kom på markedet. Har sikkert formatert 6-7 ganger i løpet av 2 år, på grunn av kræsj.

 

Tydelig at produksjonslinjen ikke var like innkjørt som senere. Skuffet over kvaliteten, men mest servicen egentlig. Gidder ikke bruke en time eller to på snakke i telefonen for å få nytt tastatur. Jaja, det ble siste dell-maskin. Har vært kunde i 10 år.

 

Noen andre som har hatt relativt hyppige problemer med denne maskinen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...