Lutador Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Eg hadde tenkt å ta med meg en harddisk heim i jula som eg har diverse filmer osv på. Så istedenfor å ta med heile maskina hadde eg tenkte å flytte harddisken over i ei maskin eg har ståande heime. Så det eg lurer på er om det går uten at den andre maskina vil formatere disken før eg tar den i bruk? OS på denne maskina er Vista Ultimate 32Bit, den andre er XP Pro 32bit. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Det går helt fint, såsant du har en ledig kontakt for den typen disk du har (SATA eller PATA). En PC vil ikke formatere disken av seg selv. Lenke til kommentar
Lutador Skrevet 21. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2009 Det går helt fint, såsant du har en ledig kontakt for den typen disk du har (SATA eller PATA).En PC vil ikke formatere disken av seg selv. S-ATA er det ledig av. Men eg meiner å ha vært borti at ei maskin ikkje ville godta en harddisk før den blei formatert. (Når disken blei flytta fra ei maskin til ei anna.) Men det er ei stund sia, så kan være at eg huska feil. Takk for svaret:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå