kas_ Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Hei. Lurer på litt ang. iTunes \ iStore, da jeg har ingen erfaring med Apple produkter fra før. Nevøen min får iPod touch til jul, og jeg kunne tenke meg å gi han et gave kort på iStore. Det jeg lurer på er, hvis jeg kjøper et gavekort til han, må han da lage en brukerkonto som inneholder betalingskort(visa,master ect.)? Da han er ganske ung og jeg tror nok ikke faren hannes stoler på han med en konto med betaling\kjøpe mulighet, bortsett fra eventuelt gavekreditt. Takker på forhånd for hjelp Mvh kas Lenke til kommentar
T4rdy Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Viss du skal lage deg en ny Appl Store konto, så trenger du ikke å bruke visa master osv. Bare viss du skal kjøpe ting på app store/iTunes Har en Ipod Tuch selv, og det ruler! har laget meg en appl store konto der jeg laste ner gratis spill. Så ja, iPod Tuch anbefales sterkt Bare trykk "No pay Card" elns.. nå du rigistrerer deg Lenke til kommentar
kas_ Skrevet 21. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2009 Viss du skal lage deg en ny Appl Store konto, så trenger du ikke å bruke visa master osv. Bare viss du skal kjøpe ting på app store/iTunes Har en Ipod Tuch selv, og det ruler! har laget meg en appl store konto der jeg laste ner gratis spill. Så ja, iPod Tuch anbefales sterkt Bare trykk "No pay Card" elns.. nå du rigistrerer deg Hei takk for svar. Hvis man gjør som du sier, trykker av for "No pay Card", kan de da bruke gavekort som betalingsmetode? Lenke til kommentar
T4rdy Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Tror nok det skal gå fint! Når du har rigistrert deg men en bruker uten "pay card" logger du deg på iTunes Store og trykker Redeem Code og limer inn koden kan også rigistrere deg men pay card senere. Lenke til kommentar
kas_ Skrevet 22. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2009 Når du har rigistrert deg men en bruker uten "pay card"logger du deg på iTunes Store og trykker Redeem Code og limer inn koden Hei igjen folkens, kan noen poste et screen shoot av hvor man kan velge "no pay card" ? Finner den ikke jeg... Noob I know Lenke til kommentar
T4rdy Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Når du har rigistrert deg men en bruker uten "pay card"logger du deg på iTunes Store og trykker Redeem Code og limer inn koden Hei igjen folkens, kan noen poste et screen shoot av hvor man kan velge "no pay card" ? Finner den ikke jeg... Noob I know er ikke helt sikkert om det står "no pay card", men jeg vet at du ikke trenger å bruke kort. kansje prøve å hoppe øve det? altså ikke skrive noe? lengsiden jeg laget meg en bruker så husker ikke Lenke til kommentar
kas_ Skrevet 23. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2009 (endret) er ikke helt sikkert om det står "no pay card", men jeg vet at du ikke trenger å bruke kort. kansje prøve å hoppe øve det? altså ikke skrive noe? lengsiden jeg laget meg en bruker så husker ikke Hei, funket å hoppe over og så tilbake, da fikk jeg valget Men nå sliter jeg med å kjøpe gavekort til i morgen(Julaften). La inn Visa infoen, med blir hele tiden bedt om å oppdatere "payment infoen" når jeg prøver å handle, sjekket den 1000 ganger nå.. Føck Apple ass! Kan de ikke lage noe som funker eller Endret 23. desember 2009 av kas_ Lenke til kommentar
T4rdy Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 er ikke helt sikkert om det står "no pay card", men jeg vet at du ikke trenger å bruke kort. kansje prøve å hoppe øve det? altså ikke skrive noe? lengsiden jeg laget meg en bruker så husker ikke Hei, funket å hoppe over og så tilbake, da fikk jeg valget Men nå sliter jeg med å kjøpe gavekort til i morgen(Julaften). La inn Visa infoen, med blir hele tiden bedt om å oppdatere "payment infoen" når jeg prøver å handle, sjekket den 1000 ganger nå.. Føck Apple ass! Kan de ikke lage noe som funker eller Kipt, har ikke handlet gavekort på apple store så vet ikke hvordan det fynker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå